امام خامنه ای، بهترین و با درایت ترین انتخاب برای انقلاب بعد از رحلت امام  بود

حجت الاسلام میراحمدی گفت: رهبر معظم انقلاب، بهترین و با درایت ترین انتخاب برای انقلاب و انتخاب هوشمندانه خبرگان رهبری بعد از رحلت امام بود که انقلاب را در مسیر درستی که ترسیم شده بود؛ هدایت می کند.

حجت الاسلام « سید ابراهیم میراحمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: رهبر معظم انقلاب، بعد از رحلت امام بهترین گزینه برای انقلاب اسلامی و رهبری این کشتی بوده است.

 

امام جمعه گلوگاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما در طول دوران مختلف دچار مشکلات ومعضلات فراوان شده است، افزود: رهبر انقلاب کشتی بحران زده، تحریم زده و فتنه زده را از مسیرهای پرتلاطم نجات داد و در مسیر درست هدایت کرد.

 

وی اظهار کرد: جهانیان به درایت، هوشیاری و قاطعیت رهبر معظم انقلاب اذعان دارند و این برگ برنده ای برای انقلاب اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام میراحمدی گفت: رهبر معظم انقلاب، بهترین و با درایت ترین انتخاب برای انقلاب بعد از رحلت امام  بود که انقلاب را در مسیر درستی که ترسیم شده بود؛ هدایت می کند.

 

وی با اشاره به وجود برخی ناآرامی ها در منطقه و کشورهای مختلف یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران، با وجود همه مشکلات و همه دشمنی ها و جفاهایی که بر او وارد شده است؛ همچنان استوار ایستاده است و در اوج قدرت و ابهت جهانی است.

 

امام جمعه گلوگاه ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، بیش از 30 سال با بحران های مختلف این انقلاب را حفظ و از چالش ها و مصیبت ها دور کرده است.

 

حجت الاسلام میراحمدی اضافه کرد: رهبر انقلاب از همان ابتدا با مشکلات روبرو بودند که جدایی برخی از یاران امام از ایشان یکی از مشکلات بود و خداحافظی کشورهای اروپایی، جریان 11 سپتامبر، داعش و معضلات این چنینی از دیگر مشکلاتی بود که رهبری با درایت پشت سر گذاشته است.

 

وی گفت: امام خامنه ای شخصیتی است که دوست و دشمن به درایت و عقلانیت وی اذعان دارند و ما به خود می‌بالیم که چنین رهبری بر ما حکومت دارد.

کد خبر 935952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha