لزوم سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی در کلانشهر اهواز

حاجتی گفت: توقف فعالیت پروژه‌های شهری به هر دلیلی مشکلات مختلفی را برای شهروندان به‌وجود می‌آورد بنابراین در این برهه از زمان توقف پروژه‌ها به صلاح شهر نیست.

«فتح‌الله حاجتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: همه پروژه‌های شهری از جمله پروژه خاتم، چهارشیر و پروژه‌های عمرانی کلانشهر اهواز با قوت در حال انجام و پیگیری هستند.

 

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز افزود: توقف فعالیت پروژه‌های شهری به هر دلیلی مشکلات مختلفی را برای شهروندان به‌وجود می‌آورد بنابراین در این برهه از زمان توقف پروژه‌ها به صلاح شهر نیست، هر چند که پروتکل‌های بهداشتی در محل‌های اجرای پروژه برای کارگران به صورت کامل رعایت می‌شود.

 

وی با بیان اینکه لازم است سرعت فعالیت پروژه‌های شهری افزایش پیدا کند ادامه داد: ترافیک، آلودگی صوتی و خطرهای دیگر از جمله مشکلاتی هستند که توقف پروژه‌ها در شهر پدید می‌آیند بنابراین سرعت بخشیدن به فعالیت‌های عمرانی لازم و ضروری است.

 

حاجتی به موضوع ریختن نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اشاره کرد و اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که با آن مواجه هستیم تردد بدون پلاک خودروهای حمل نخاله در سطح شهر و ریختن آن در هر مکان ممکن است که این موضوع چهره شهر را ناخوشایند می‌کند.

 

وی تصریح کرد: این مهم نیازمند فرهنگ‌سازی است؛ پلیس راهنمایی و رانندگی غیراز جریمه کردن نمی‌تواند اقدامی انجام دهد بنابراین باید تصمیمات جدی‌تری اتخاذ شود.

 

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز در پایان یاد آور شد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با مدیران شهرداری نواحی هشت‌گانه کلانشهر اهواز سطل‌های زباله به فراخور میزان نیاز مناطق در حال توزیع است، این موضوع در منطقه هفت که شامل محله‌های حصیرآباد، منبع آب، آل‌صافی و ... می‌شود با سرعت بیشتری در حال انجام است.

 

کد خبر 935984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha