«اشتغال و مسکن» مهمترین مطالبه جوانان خراسان جنوبی است

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه اقتصاد، اشتغال و مسکن مهمترین مطالبه جوانان خراسان جنوبی است، گفت: بحث بهداشت و درمان و تامین زیرساخت های معدنی شهر طبس و راه های مواصلاتی بشرویه و سرایان را در یازدهمین مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهم کرد.

حجت الاسلام «مجید نصیرایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: زیرساخت‌ها و فرصت‌های بسیاری در شهرستان‌های غرب استان وجود دارد که در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهم کرد.

 

نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ذخیره معدنی استان در طبس قرار دارد، گفت: خراسان جنوبی از فرصت و نعمت‌های خدادادی بی نظیری برخوردار است و ما باید از این فرصت‌ها برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد، معیشت و مسکن جوانان استان مهمترین مواردی هستند که در مجلس شورای اسلامی پیگیری میشوند، افزود: برای تقویت این موارد در سطح استان باید همه مسئولان پای کار بیایند تا بتوانیم با همکاری و همدلی این موارد را در استان رونق دهیم.

 

حجت الاسلام نصیرایی بیان کرد: در خراسان جنوبی هر شهرستان دارای مشکلات مختلف و متفاوتی است و موضوعات بهداشت و درمان و ساماندهی راههای مواصلاتی استان از دیگر مواردی است که در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهم کرد.

 

نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات شهرستان طبس گفت: متاسفانه زیرساختهای بهداشتی شهرستان طبس به نسبت جمعیت و گردشگران آن بسیار ضعیف است که در کنار مشکلات جادهها و زیرساختهای معدنی پیگیری می شود.

 

وی با بیان اینکه شهرستان بشرویه در چند سال گذشته محلی برای عبور و مرور مسافران و گردشگران بود، ادامه داد: اما اکنون این شهرستان در بن بست جاده‌ای قرار گرفته است و هر روز مشکلات جدی برای این شهرستان پیش می‌آید؛ امیدواریم مسئولان فکری کنند و راه‌های مواصلاتی این شهرستان را رونق دهند تا شاهد ایجاد فرصت های جدیدی در حوزه گردشگری در این شهرستان باشیم.

 

حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: موضوعاتی همچون فرودگاه ها و بهداشت و درمان از دیگر اولویتهای ما در مجلس شورای اسلامی است؛ باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم سرمایه گذاران را به سمت استان جذب کنیم چرا که خراسان جنوبی نعمتهای فراوانی دارد که درست شناخته و معرفی نشده است.

 

نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسیر پیشرفت خراسان جنوبی از غرب استان میگذرد، افزود: طبس می‌تواند محور پیشرفت و توسعه استان باشد چرا که در این شهرستان فرصت‌های بسیاری برای توسعه معادن و حوزه گردشگری وجود دارد.

 

وی بیان داشت: اگر به دور از نگاهها و رفتارهای تعصبی و غلط باشیم و با عدالت عمل کنیم قطعا میتوانیم این استان را با کمک نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و استاندار خراسان جنوبی به یک استان پیشرفته و الگو تبدیل کنیم و موجب تبدیل خراسان جنوبی به محور توسعه شرق شویم.

کد خبر 936017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha