برگزاری نمازهای جماعت با استفاده از ۲۵ درصد ظرفیت مساجد در نیویورک

فرماندار نیویورک از ارائه خدمات مذهبی و برگزاری گردهمایی ها در مساجد و دیگر مکان های عبادی این ایالت با استفاده از ۲۵ درصد از ظرفیت آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « pressconnects»، فرماندار نیویورک از ارائه خدمات مذهبی و برگزاری گردهمایی ها در مساجد و دیگر مکان های عبادی این ایالت با استفاده از 25 درصد از ظرفیت آنها خبر داد.

 

«اندرو کوئومو» در عین حال تاکید کرد که همه مکان های عبادی باید به پروتکل های مربوط به طرح فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند.

 

کاهش محدودیت های اخیر در کلیساها ، مساجد و  معابد نیویورک درحالی است که بستری شدن در بیمارستان ها و مرگ و میرهای مربوط به ویروس کرونا در این ایالت از زمان آغاز شیوع این ویروس یعنی 98 روز پیش تا کنون در پایین ترین سطح خود قرار گرفته است.

 

مساجد نیویورک در روز 20 ماه می اجازه پیدا کردند تا نمازهای جماعت را با حضور حداکثر 10 نفر برگزار کنند اما خواستار انعطاف بیشتر برای برگزاری گردهمایی ها و ارائه خدمات مذهبی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سیاست های مربوط به تامین امنیت سلامت بودند.

 

فرماندار نیویورک با اعلام خبر استفاده از 25 در صد از ظرفیت مساجد و مکان های عبادی در این ایالت تاکید کرد که نیویورکی ها باید در مکان های عمومی و مکان هایی که رعایت فاصله گذاری در آنها مشکل است حتما از ماسک استفاده کنند.

 

کاهش محدودیت های برگزاری مناسک عبادی در مساجد،کلیساها و معابد نیویورک در حالی است که این ایالت از فردا (دوشنبه 19 خرداد) وارد مرحله دوم مقابله با ویروس کرونا می شود.

کد خبر 936058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha