یکی از ساختمان های نوسازی مدارس کشور به نام « محمدرضا حافظی» نامگذاری می شود

بیداد پور، با گرامیداشت یاد و خاطره بینانگذار مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، گفت: یکی از ساختمان های نوسازی مدارس کشور به نام « محمدرضا حافظی» نامگذاری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، بیداد پور، عصر امروز(18 خرداد) در مراسم بزرگداشت مرحوم« محمد رضا حافظی» بنیانگذاری مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، اظهار داشت: مرحوم حافظی یکی از پایه های بزرگ مدرسه سازی کشور بوده است.

 

معاون مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حافظی، خاطرنشان کرد:  ایشان از مردان نیکی است که موسس تنها تشکل مردم نهاد رسمی کشور بوده است.

 

وی در خصوص برنامه ریزی سازمان نوسازی کشور برای گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حافظی تصریح کرد  مراسم گرامیداشت دکتر حافظی روز سه شنبه همین هفته با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار خواهد شد.

 

 بیدارپور همچنین از نام گذاری یکی از ساختمانهای سازمان نوسازی کشور به نام دکتر حافظی خبر داد و افزود: شروع بسته ی طرح تحولی آجر به آجر هم با هدف ساخت و تجهیز مدارس با مشارکت آحاد مردم در این مراسم صورت خواهد گرفت.

 

بیدارپور با مقایسه رشد اعتبارات در سال گذشته تا کنون، بیان کرد : در سال ۹۸ یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه ساز کشور تعهدشد که از این میزان سهم استان لرستان نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است .

 

فتنی است، در این مراسم یک خیابان در شهر بروجرد، زادگاه مرحوم حافظی، به نام وی نامگذاری شد.

کد خبر 936422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha