استفاده از ظرفیت بالای شازند نیازمند همدلی مسئولان است

حجت الاسلام دانشی گفت: شهرستان شازند با توجه به شرایط اقلیمی و بافت زندگی مردم امکان فعالیت های فرهنگی هنری را در زمینه های مختلف دارد که باید با همدلی و همراهی مسئولین شهرستان از ظرفیت بالای فرهنگی هنری آن استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام«عباس دانشی» شامگاه گذشته (۱۸خرداد) در دیدار با محمود احمدی بیغش نماینده مردم شریف شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: شرایط به وجود آمده  به جهت شیوع ویروس کرونا ناخواسته فعالیت ها را محدود کرده است.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود:‌ ما برای سال ۱۳۹۹ برنامه های مختلف و متنوعی را در سطح استان پیش‌بینی کردیم و امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا بتوانیم فعالیت های فرهنگی هنری طبق برتامه و در حد مطلوب اجرا کنیم.

 

وی ادامه داد: در صورتی که شرایط فعلی پابرجا باشد فعالیت های فرهنگی هنری تعطیل نخواهد شد و ما برای آن شرایط هم آماده ایم و برنامه های متنوع و متناسب با آن پیش بینی کرده ایم.

 


حجت الاسلام دانشی به ظرفیت بالای شهرستان شازند اشاره و اظهار کرد: شهرستان شازند با توجه به شرایط اقلیمی و بافت زندگی مردم امکان فعالیت های فرهنگی هنری را در زمینه های مختلف دارد که باید با همدلی و همراهی مسئولین شهرستان از ظرفیت بالای فرهنگی هنری آن استفاده کرد.

 


وی گفت : انجام فعالیت های فرهنگی هنری نیازمند بستر و زیر ساخت لازم است که باید در این زمینه نیز تلاش کرد.

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، همکاری و همراهی مسئولین شهرستان شازند را برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی این شهرستان خواستار شد.

 


در ادامه این دیدار  محمود احمدی بیغش گفت: ما برای تقویت فعالیت های فرهنگی هنری استان و شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

 

نماینده مردم شریف شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت بالای فرهنگی شهرستان شازند اشاره کرد و افزود: اگر برنامه‌ها جامع و تأثیرگذار باشد قطعاً در این شهرستان جوابگو خواهد بود.

 

 

برنامه های فرهنگی هنری شهرستان هم به لحاظ نرم افزاری و هم به لحاظ سخت افزاری تقویت شود

 


وی تصریح کرد: انتظار ما این است که  برنامه های فرهنگی هنری شهرستان هم به لحاظ نرم افزاری و هم به لحاظ سخت افزاری تقویت شود و ما در این راستا چه در استان و چه در شهرستان کمک خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با محمود احمدی بیغش نماینده محترم مردم شریف شازند در مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه های  فرهنگی شهرستان تبادل نظر کرد.

کد خبر 936460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha