۴۹ هزار دانش آموز در امتحانات نهایی امسال شرکت کرده اند

خدابنده گفت: بیش از ۴۹ هزار دانش آموز استان در امتحانات نهایی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ شرکت کرده اند و این امتحانات در ۴۵۷ حوزه امتحانی استان و ۱۶۸ حوزه امتحانی مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «قاسمعلی خدابنده» امروز(۱۹ خرداد) در حاشیه بازدید از حوزه های امتحان نهایی استان گفت: بیش از ۴۹ هزار دانش آموز استان در امتحانات نهایی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ شرکت کرده اند و این امتحانات در ۴۵۷ حوزه امتحانی استان و ۱۶۸ حوزه امتحانی مشهد در حال برگزاری است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: امسال تعداد حوزه های امتحان نهایی در سطح استان برای حفظ شرایط فاصله گذاری اجتماعی بالغ بر ۵۰ درصد افزایش داشته است.

 

خدابنده تصریح کرد: پروتکل های بهداشتی هم توسط همکاران ما در مدارس و هم توسط دانش آموزان رعایت می شود و تا امروز مشکل خاصی در این خصوص نداشته ایم.

 

وی اظهار کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم از روز شنبه ۱۷ خردادماه آغاز و تا ۱۵ تیرماه ۹۹ در دو گروه رشته های علوم تجربی و ریاضی و رشته های ادبیات و علوم انسانی ادامه خواهد یافت.

 

خدابنده گفت: تعداد حوزه های تصحیح اوراق در استان ۱۶ حوزه خواهد بود و فرآیند تصحیح اوراق امتحانی در این حوزه ها انجام خواهد گرفت.

کد خبر 936658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha