ادامه فعالیت های قرآنی بانوان در آستان مطهر علوی

آستان مطهر علوی از ادامه فعالیت های قرآنی بانوان در داخل و خارج از عراق با حضور بیش از دو هزار قرآن پژوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، شعبه دارالقرآن کریم بانوان وابسته به مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی فعالیت های خود در آموزش و حفظ قرآن کریم برای قرآن پژوهان کشورهای مختلف جهان را ادامه می دهد.

 

این شعبه فعالیت های قرآنی خود را در چارچوب طرح «آموزش اینترنتی از راه دور» در سایه شیوع ویروس کرونا انجام می دهد و بیش از دو هزار قرآن پژوه دختر در این طرح ثبت نام کرده اند.

 

«مرضیه غلام حیدر» رئیس این شعبه گفت: این شعبه برپایی فعالیت های قرآن بانوان را از راه دور از طریق شبکه های ارتباط اجتماعی و با پایبندی به دستورالعمل های بهداشتی ادامه می دهد.

 

حیدر افزود: این شعبه تعدادی از کلاس های حفظ، تلاوت، نغمه ها و آموزش تلاوت صحیح را برگزار می کند. این کلاس ها، علاوه بر کلاس های قرآنی است که این شعبه پیش از این برگزار کرد.

 

وی ادامه داد: این کلاس ها و دوره های آموزش قرآن با استقبال گسترده قرآن پژوهان داخل و خارج از عراق روبه رو شده است. به طوری که تعداد این پژوهان به دو هزار و 48 نفر رسیده است.

 

رئیس این شعبه گفت: برنامه های دیگر این شعبه مانند مسابقه ها و نشست های قرآنی از طریق شبکه های ارتباط اجتماعی برگزار می شود.

 

گفتنی است، دارالقرآن بانوان وابسته به مرکز قرآن کریم فعالیت های متعدد قرآنی، نشست ها، مسابقه ها و کلاس های آموزش و حفظ قرآن کریم در داخل و خارج عراق را برگزار کرده است.

کد خبر 936782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha