جشنواره یادداشت نویسی «گره» اقدام مومنانه و مسئولانه برای مقابله با کرونا بود

شعبانی گفت: جشنواره یادداشت نویسی «گره» اقدام مومنانه و مسئولانه برای مقابله با کرونا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، « مجیدرضا شعبانی» شامگاه دوشنبه ( 19 خرداد) در جلسه برنامه ریزی برگزاری اختتامیه جشنواره یادداشت نویسی گره نکا گفت: بسترسازی برگزاری این جشنواره از اسفندماه سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا اجرایی شد و بیش از 200 اثر به این جشنواره راه یافت.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: بسیج رسانه شهرستان نکا از فعالان و پیشتازان در عرصه فن بیان و یادداشت نویسی است و در طول سال های اخیر شاهد تلاش های فراوان در این عرصه بودیم.

 

وی اظهار کرد: جشنواره «گره» اتفاق مهمی بود که به همت بسیج رسانه در نکا رقم خورد و انتظار داریم در ادامه راه با برگزاری موفق اختتامیه شاهد درخشش این کانون باشیم.

 

شعبانی با بیان اینکه جشنواره یادداشت نویسی «گره» اقدام مومنانه برای مقابله با کرونا بود، گفت: رسانه در دوران کرونا هم پای همه اقشار مردم پای کار بود و اطلاع رسانی مناسبی برای پیشگیری و مقابله با کرونا انجام شد.

 

« رضا مبینی» افزود: 221 اثر از 25 استان کشور به جشنواره ارسال شد که با راستی آزمایی 190 اثر برای داوری ارسال شد و اختتامیه جشنواره در 29 خرداد ماه برگزار می‌شود.

 

دبیر جشنواره یادداشت نویسی « گره» اظهار کرد: بسیج رسانه نکا به عنوان پیشتاز یادداشت نویسی در بسیج رسانه مازندران، میزبان برگزاری جشنواره ملی یادداشت نویسی در مورد کرونا شد و موفقیت های مهمی تاکنون کسب شد.

کد خبر 936871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha