به دور از نگاه حزبی و جناحی از مدیران دولتی استان یزد حمایت می‌کنیم

میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً در یک سال باقی‌مانده دولت، به دور از نگاه حزبی و جناحی از مدیران دولتی استان یزد حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد به‌منظور تصویب اعتبارات جاری و عمرانی استان و بررسی پیشنهادات کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری و پیشنهادات کارگروه زیربنایی و با حضور نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورا در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

سید جلیل میرمحمدی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: همواره در جلسات مشترکی که با دیگر نمایندگان استان داشته‌ایم بنا را بر حمایت از مدیران استان گذاشتیم در عین حالی که نظارت‌ها را نیز اعمال خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه حتماً در یک سال باقی‌مانده دولت، به دور از نگاه حزبی و جناحی از مدیران دولتی استان حمایت می‌کنیم افزود: هر چه در توان داریم در مسیر خدمت به مردم به کارخواهیم بست زیرا مردم سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند و باید تلاش کرد تا مشکلاتشان در حوزه‌های مختلف کاهش یابد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدیران دولتی استان توان حل بسیاری از مشکلات مردم را دارا هستند و باید در این مسیر قدم بر دارند و ما نیز آنها را برای تحقق این مسائل یاری خواهیم کرد.

میرمحمدی با بیان اینکه مدیران استان یزد حضور میدانی را در دستور کار خود قرار دهند افزود: چرا که ارتباط مستقیم با مردم امکان حل بسیاری از مشکلات را فراهم می‌کند و با شنیدن این چالش‌ها بهتر می‌توان برای حل آن تصمیم‌گیری کرد و موجبات دلگرمی مردم و همچنین اعتماد بیشتر به مسئولان کشور به وجود آورد.

وی به احصا خلأهای قانونی که مدیران استان یزد با آن مواجه هستند تأکید کرد و اظهار داشت: ما به عنوان نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی پیگیر رفع این خلأها خواهیم بود و در راستای حل آن تمام تلاش خود را به کارخواهیم بست.

کد خبر 936890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha