ارزیابی ذخایر آبزیان از سد «سلمان فارسی»

رمضانلی با اشاره به ارزیابی ذخایر آبزیان از سد «سلمان فارسی» در حوزه شهرستان جهرم از پیش بینی صید ۵۰ تن ماهی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سعید رمضانلی»، امروز (سه شنبه 20 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به ارزیابی ذخایر آبزیان سد «سلمان فارسی» در حوزه شهرستان جهرم گفت: این مهم به همت تعاونی صیادان شهرستان جهرم در دریاچه این سد عظیم در استان فارس انجام شده است.

 

مدیر واحد شیلات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهرم با اشاره به نظارت مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان و مدیریت شیلات استان در این ارزیابی ذخایر آبزیان سدسلمان افزود: کار صیادی به وسیله چهار گروه انجام گرفته است.

 

وی با اشاره به گونه های قابل صید در حوزه دریاچه این سد، بیان کرد: کپور معمولی و گونه های بومی سرخه، شکاری و لجن خوار از جمله این گونه ها در جهرم است.

 

رمضانلی با اشاره به وسعت 2 هزار هکتاری سطح دریاچه سد «سلمان فارسی» خاطرنشان کرد: به منظور برآورد ذخایر آبزیان، کار ارزیابی از دریاچه این سد هر سال با صدور مجوزهای صید از سوی جهاد کشاورزی انجام می شود.

 

مدیر واحد شیلات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه سال گذشته 30 تن ماهی از سطح دریاچه سد «سلمان فارسی» صید شده است، اظهار کرد: برای امسال نیز پیش بینی صید 50 تن ماهی صورت گرفته است.

کد خبر 937010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha