ستاد هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در ایلام تشکیل شد

ستاد برگزاری برنامه های ویژه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های مختلف استان در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برگزار تشکیل شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در این نشست با تبیین و تشریح نامگذاری این هفته، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات و سخنان مقام معظم رهبری از ششم تا دوازدهم تیرماه که یادآور وقایعی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

 

حجت الاسلام «علی چراغی پور» افزود: ششم تیر سال 60  روز ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر، فاجعه هفتم تیر همان سال و شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب،  شهادت محمد کچویی رئیس زندان اوین به دست منافقین در  8 تیر 60،  ترور شهید صدوقی روز 11 تیرماه سال 61 در یزد، بمباران شیمیایی سردشت در هشتم تیر 66  و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ مسافر در 12 تیرماه سال 67  از جمله اتفاقاتی است که توسط آمریکای جنایتکار  بر ضد ملت ایران انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: بنا بر این از ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی  با هدف روشنگری جامعه درباره سیاست‌های خصمانه و طاغوت اعظم زمان  یعنی آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی نامگذاری شد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام یادآور شد: در صدد هستیم با نگاه به شرایط سیاسی حال و آینده و اقتضائات روز و همچنین شرایط موجود حاکم بر جامعه ناشی از شیوع بیماری کرونا، برنامه هایی برای تبیین واقعیت های حقوق بشر از منظر آمریکایی ها  و سیاست‌های خصمانه این کشور در مقابل جمهوری اسلامی ایران در این هفته برگزار شود.  

 

وی با اشاره به تشدید سیاست‌های خصمانه آمریکا  بر ضد ملت ایران در سال های اخیر، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که همه اقشار اعم از هنرمندان، نویسندگان، روحانیون، جامعه دانشگاهی، بسیجیان، اصحاب رسانه و همچنین دستگاه های مختلف استان با تمام توان و ظرفیت خود در راستای برگزاری شایسته برنامه های این هفته تلاش کنند.

 

در ادامه این نشست هر یک از اعضای پیرامون نحوه برگزاری برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با توجه به شرایط موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر 937062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha