برگزاری جشن تکلیف و تولد در نمایشگاه زندگی بهشتی/ جذب ۱۵ نیروی جدید در دستور کار

صلاحی برگزاری جشن های اسلامی مانند جشن تکلیف، عبادت و جشن تولد را از بخش های این نمایشگاه ذکر کرد و گفت: این نمایشگاه آمادگی دارد تا تمامی جشن ها را در فضایی شاد و مفرح و با برنامه های متنوع و مذهبی برگزار کند.

«هاشم صلاحی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، با اشاره به فعالیت های نمایشگاه زندگی بهشتی در مرکز شهر بیرجند، گفت: در این نمایشگاه انواع مانتو و چادر، پوشاک مردانه، ملزومات حجاب، مواد غذایی سالم، مواد بهداشتی و آرایشی سالم و گیاهی و نوشت افزار ایرانی و اسلامی عرضه می‌شود.

 

مدیر نمایشگاه زندگی بهشتی بیرجند با بیان اینکه این نمایشگاه از 15 بهمن و با همکاری و همت بنیاد عفاف و حجاب در بیرجند راه اندازی شده است، گفت: نمایشگاه زندگی بهشتی به هیچ نهادی وابسته نیست و هیات مدیره ای اداره می شود.

 

صلاحی با اشاره به اینکه هزینه اولیه راه اندازی نمایشگاه به صورت مشارکتی با مردم بوده است، گفت: مجموع اعتباری که تاکنون برای این فروشگاه گذاشته شده، 250 میلیون تومان است که توسط خود مردم جذب شده است.

 

وی افزود: روند مشارکت مردم هم به این شکل است که تا یکسال به سهامداران سود داده نمی شود و بعد از یکسال 50 درصد سود را به سرمایه گذار می دهیم، سهم مشارکت هر فرد از یک میلیون تومان تا 20 میلیون تومان است.

 

مدیر نمایشگاه زندگی بهشتی بیرجند با اشاره به ایجاد اشتغال برای 18 نفر در مرحله اول نمایشگاه به طور مستقیم، گفت: مرحله دوم طبق برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است؛ 15 نفر دیگر از خواهران را برای کارگاه دوخت چادر و مانتو جذب کنیم که مقدمات کار در حال انجام است.

 

صلاحی استقبال مردم از نمایشگاه را خوب و راضی کننده ارزیابی کرد و گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شده است که سایت اینترنتی هم برای معرفی محصولات خود داشته باشیم.

 

وی در پاسخ به سوالی درخصوص گران شدن قیمت چادر در بازار و سخت شدن شرایط برای خرید، گفت: چادرهای خارجی افزایش قیمت داشته اما چادر ایرانی نه، قیمت چادرهای ایرانی در این نمایشگاه با بهترین کیفیت بیش از 300 هزار تومان نیست.

 

کیفیت بالا و قیمت مناسب چادر ایرانی!

این فعال حوزه فرهنگی با اشاره به بازی های رسانه ای برخی سودجویان برای منفعت شخصی خود در خصوص کیفیت چادرهای خارجی نسبت به نمونه ایرانی، گفت: برخی پارچه های ایرانی کیفیت آنها از نمونه خارجی خیلی بهتر است، هرچند که پارچه ایرانی ضعیف هم داریم اما این بیشتر بازی رسانه ای است که می گویند جنس ایرانی کیفیت ندارد.

 

صلاحی با اشاره به اینکه یکی از اهداف نمایشگاه زندگی بهشتی، دریافت سود اسلامی و کم از مردم است، گفت: هیچ کالایی در نمایشگاه یافت نمی شود که بالای 25 درصد از مشتری سود دریافت شده باشد؛ در حالی که در برخی جاها در پوشاک تا 100 درصد سود می گیرند.

 

وی کیفیت چادرهای تولید داخل کشور را بالاتر از انواع خارجی آن دانست و گفت: یکی از دغدغه های خانواده ها همواره گران شدن قیمت پوشاک و به ویژه برای خانم ها چادر است که در حال حاضر پوشاک و چادر ایرانی با قیمت بسیار پایین تر و کیفیت بالاتر از نوع خارجی خود عرضه می شود.

 

صلاحی ادامه داد: در این نمایشگاه تعدادی از جوانان بیرجندی دغدغه مند پای کار آمدند، تا در کنار کار اقتصادی، کارهای فرهنگی بزرگی هم در حوزه حجاب و عفاف انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه نمایشکاه زندگی بهشتی از سه قسمت هدایت تولید که ساماندهی شبکه تولید کنندگان خانگی را بر عهده دارد، توزیع و فروش محصولات و کارگروه فرهنگی تشکیل شده است، گفت: کارگروه طراحی پوشش و لباس ذیل این محموعه تشکیل شده است که قرار است نتایج کار آنها به تولید منجر شود.

 

صلاحی افزود: کارگروه تربیت مبلغان عفاف و حجاب از دیگر بخش های این نمایشگاه است که آمادگی داریم تا از اول تیرماه به مساجد سخنران برای رفع شبهات دینی و سخنرانی اعزام کنیم.

 

وی برگزاری جشن های اسلامی مانند جشن تکلیف، عبادت و جشن تولد را از دیگر بخش های نمایشگاه دانست و گفت: این نمایشگاه آمادگی دارد تا تمامی جشن ها را در فضایی شاد و مفرح و با برنامه های متنوع و مذهبی برگزار کند.

 

نمایشگاه دائمی و چند منظوره «زندگی بهشتی» صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به روی علاقه‌مندان باز است.

 

 

کد خبر 937408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha