حقوق بشر آمریکایی نژادپرستانه است

تاری گفت: حقوق بشر آمریکایی نژادپرستانه است و باید به حقوق بشر اسلامی بر اساس آموزه های دینی و انسان ساز اهتمام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «نجیب الله تاری» صبح امروز (چهارشنبه 21 خرداد) در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: از ششم تا دوازدهم تیرماه برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را در استان گلستان پیشرو خواهیم داشت.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در طول این هفته نسبت به انزجار از دولت ظالم آمریکا و همدردی با رنگین پوست های آمریکایی برنامه هایی خواهیم داشت.

 

تاری بیان کرد: سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری، حادثه هفت تیر و پیامدهای آن، بازخوانی اندیشه های شهید مظلوم شهید آیت الله بهشتی از موضوعاتی است که در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی مورد توجه قرار گیرد.

 

وی به حمله شیمیایی به سردشت اشاره کرد و افزود: نیاز است ابعاد رژیم بعثی به ویژه در بحث استفاده از سلاح شیمایی و سکوت حقوق بشر در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی مورد تاکید قرار گیرد.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: در نهم تیرماه به موضوع 17 هزار شهید ترور و قربانیان خشونت تروریسم بین الملل در نظر گرفته شده است و تبیین ماهیت و اهداف گروه های تروریستی به ویژه منافقین در این روز ضروری است.

 

تاری ابراز داشت: همچنین در طول هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکاییباید به جنایات گروه های تروریستی و سازمان یافته زاییده استراتژی آمریکایی و صهیونیست بین الملل مثل گروه های تکفیری، اهمیت حقوق بشر اسلامی و افشای حقوق بشتر آمریکایی اهتمام شود.

 

وی افزود: حقوق بشتر آمریکایی نژادپرستانه است و باید به حقوق بشر اسلامی بر اساس آموزه های دینی و انسان ساز اهتمام شود.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: برگزاری نشست ها و میزگردها در راستای تبیین حقوق بشر آمریکایی، معرفی شهدای هفت تیر به ویژه شهید آیت الله بهشتی، تبیین ابعاد تروریست در ایران، نشر آثار و مقالات و تشکیل میزگرد رسانه ای از سوی اصحاب رسانه در طول این هفته مورد انتظار است.

 

 

کد خبر 937427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha