۶ هزار خانوار دورودی از حمایت بسیج سازندگی در بحران کرونا بهرمند شدند

زینی وند با اشاره به اینکه بسیج مردمی از افتخارات سپاه پاسداران است، گفت: در بحران کرونا بسیج شهرستان دورود از بیش از ۶ هزار خانوار نیازمند این شهرستان حمایت کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با شیوع ویروس کرونا در جامعه یکی از اقشاری که پابه پای گروه های بهداشت و درمان برای کمک به مردم تلاش کرد، نیروهای جهادی و بسیج بود.

 

نیروهای بسیجی و جهادی همچون حوادثی چون سیل و زلزله به صورت خودجوش پای کار مبارزه با ویروس منحوس کرونا بود.

 

بسیجیان و جهادگران بی مزد و ادعا به میدان آمدند و از ضد عفونی کردن مساجد، مدارس و معابر عمومی گرفته تا تهیه ماسک برای خدمت به مردم دریغ نکردند.

 

در پی سخنان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان امسال ، نیروهای بسیجی و جهادی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «ماه رمضان، ماه انفاق است، ماه ایثار است، ماه کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهن ها خواهد گذاشت ...»،  کمک مومنانه و شناسایی نیازمندان و اقشار آسیب دیده را از بحران کرونا را در سرلوحه کار خود قرار دادند.

 

حمایت بسیج از 6 هزارخانوار شهرستان دورود در بحران کرونا

 

فرمانده سپاه شهرستان دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، با بیان اینکه خدمت به مردم مهم ترین رویکرد بسیج سازندگی است، افزود: بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی و تقویت خدمت رسانی به مردم بناینگذاری شده است.

 

سرهنگ « کریم زینی وند» با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی مردمی است و درکنار مردم قرار دارد، افزود: بسیج سازندگی از نقاط افتخار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی است.

 

وی اذعان داشت: در بحث کمک های مومنانه امسال در موضوع  کرونا بسیج سازندگی ما تمام قد در  خدمت به مردم بوده است.

 

سرهنگ زینی وند افزود: تاکنون شش هزار خانواده در  شهرستان دورود و روستاهای اطراف کمک رسانی شده اند و بسته های معیشتی  و بسته های بهداشتی بین آنان توزیع شده است.

 

وی  با اشاره به اهدای کمک هزینه نقدی به  نیازمندان، بیان کرد: بسته های غذایی با ارزش ریالی از 250 هزار تومان تا 600 هزار تومان  بین بیش از 6 هزار خانواده نیازمند و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا در شهرستان دورود توزیع شده است.

 

سرهنگ زینی وند افزود: در این راستا برای کمک به مردم در بحران کرونا، قریب یک میلیارد و 350 میلیون  تومان برآورد هزینه شده است.

 

فرمانده سپاه شهرستان دورود اظهار کرد: کمک های انجام شده در بحران کرونا به همت بسیج سازندگی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت انجام گرفته است.

 

کد خبر 937451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha