سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گلستان

حق شناس از سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته های آینده به استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (چهارشنبه 21 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برخی از پروژه ها در سطح استان ممکن است برای ادامه فعالیت خود با مشکلات و موانعی رو به رو باشد که نیاز به پیگیری در سطح ملی دارد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: این پروژه ها دسته بندی شده است و بنا داریم در سفر «محمد شریعتمداری»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان که در هفته های آینده به منظور شرکت در ستاد اقتصاد مقاومتی حضور می یابد مطرح کنیم.

 

حق شناس بیان کرد: تاکنون زهکشی  70 هزار هکتار از اراضی بخش کشاورزی در مناطق شمالی استان انجام شده است و همچنین مطالعات زهکشی  50 هزار هکتار در دست اقدام است و برای حل مشکل اعتبارات این پروژه مکاتبه ای با سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور انجام شده است.

 

وی بابیان اینکه شهرستان گرگان فاقد هتل پنج ستاره است، افزود: دو هتل در سال 84 و 86  برای این شهرستان در نظر گرفته شد و در ادامه ساخت سرمایه گذارن تمایل دارند که این هتل ها را به صورت پنج ستاره بسازد اما با مشکلات بانکی و مشکلات فنی در مجموعه شهرداری گرگان رو به رو هستند و به این منظور  کمیته پیگیری برای رسیدگی به این مشکلات تشکیل خواهد شد.

 

کد خبر 937709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha