هدف از سفر به شیراز، پیگیری جهش تولید در دستگاه قضایی گسترده فارس است

آیت الله رئیسی گفت: سفر به فارس با هدف بررسی موانع تولید و راهکارهای جهش تولید در حوزه دستگاه قضائی گسترده ترین مجمع قضایی کشور به انجام می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی»، امروز (پنج شنبه 22 خرداد) در ابتدای سفر یک روزه خود به استان فارس، گفت: بازدید از مجامع قضائیه فارس و دیدار روسای واحدهای قضائیه و مدیران سازمان‌های تابعه استان از برنامه های این سفر است.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر جایگاه استان فارس در حوزه قضائی، عنوان کرد: گسترده ترین مجمع قضایی کشور در استان فارس فعالیت می کند که به رفع موانع تولید در سفر امروز و ارائه راهکارها دراین زمینه خواهیم پرداخت.

وی اضافه کرد: سفر به استان ها در برنامه سال گذشته دستگاه قضایی بود که به دلیل شیوع کرونا به تاخیر افتاد و اکنون در فارس محقق شده است.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: البته به دلیل شیوع این بیماری و رعایت نکات بهداشتی، سفر به تمامی استان ها انجام نمی شود و حودیت هایی در این زمینه وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه های سفر یک روزه خود به فارس، اعلام کرد:دیدار با همکاران قضائیه مدیران استانی و نماینده ولی فقیه در فارس و با هدف بررسی موانع تولید و راهکارهای جهش تولید از برنامه‌های اصلی این سفر یک روزه است.

گفتنی است، رئیس قوه قضائیه در سفر به شیراز با اقشار مختلف مردمی و سران عشایر نیز دیدار خواهد کرد.

کد خبر 937787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha