کانون های فرهنگی و هنری سرمنشا تحول در فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان شوند

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری، کارکردهای مساجد در صدر اسلام را با عصر کنونی پیوند می دهد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری سرمنشا تحول در فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در دیدار با کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان بیان داشت: رونق مساجد را مدیون فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری هستیم.

 

امام جمعه زاهدان وجود هزار و 400 کانون فرهنگی و هنری را به عنوان یک ظرفیت بالقوه در استان یاد کرد و خاطرنشان نمود: عضویت 75 هزار نفر جمعیت در بدنه کانون های فرهنگی و هنری به مثابه یک لشکری است که اگر به صورت صحیح از آنها فعالیت خواسته شود و به سمت تولید محتوا هدایت شوند و فرماندهی و مدیریت درست از آنها داشته باشیم به سرمنشا تحول در فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان تبدیل می شوند.

 

محامی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی و هنری در تولید محتوا در فضای مجازی و ارائه خوراک فکری به مخاطبان تلاش خودشان را دوچندان کنند، گفت: کانون های فرهنگی و هنری با ارائه طرح های مبتکرانه زمینه جهش و بالندگی فرهنگ و هنر استان را فراهم کنند.

کد خبر 937798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha