بازگرداندن ۶ میلیارد تومان به بیت المال با همت دستگاه قضایی فارس

حجت الاسلام موسوی گفت: دستگاه قضایی فارس در سال گذشته با بررسی ١٣ پرونده فساد اقتصادی گسترده در استان، ۶ میلیارد تومان به بیت المال بازگردانده شد که اقدام مطلوبی برای مبارزه با فساد اقتصادی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (پنج شنبه 22 خرداد) در جلسه دیدار رئیس قوه قضائیه با روسای مجامع قضایی فارس، گفت: دستگاه قضایی فارس در پی انتصاب حجت الاسلام «رئیسی»، رئیس قوه قضائیه، سعی بر ایجاد تحولات گسترده ای کرده است.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: با همین هدف، از جامعه نخبگان روحانیون و علمی بهره موثر در دادگستری فارس به انجام رسیده است و در حوزه اقتصادی با بررسی مشکلات واحدهای اقتصادی، ١١ واحد اقتصادی به چرخه تولید بازگشته اند.

وی اضافه کرد: دادگستری فارس، موفق به رسیدگی به ١٣ پرونده کلان اقتصادی و آزادی هفت هزار و500  زندانی شده است.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر توجه دستگاه قضایی فارس به برخورد با مفاسد اقتصادی، عنوان کرد: در سال گذشته با بررسی ١٣ پرونده فساد اقتصادی گسترده در فارس، 6 میلیارد تومان به بیت المال بازگردانده شد که اقدام مطلوبی برای مبارزه با فساد اقتصادی بوده است.

وی با تاکید بر لزوم رفع موانع تولید برای تحقق جهش تولید در استان، گفت: دستگاه قضایی فارس با بررسی مشکلات واحدهای اقتصادی استان و رفع مشکلات ١١ واحد تولیدی که تعطیل یا نیمه تعطیل بودند در این حوزه اقدامات موثری به انجام رسانده که از نمونه آن می توان به فعالیت کارخانه روغن نباتی اشاره کرد و 270 واحد دیگر نیز برای رفع مشکلات، شناسایی شده است.

رئیس کل دادگستری فارس با ابراز خرسندی از کاهش اطاله دادرسی در مجموعه قضایی فارس، گفت: در حال حاضر تنها ٨٠ پرونده قدیمی با قدمت 2 ساله در استان وجود دارد.

کد خبر 937808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha