۵۰۰ هزار خانوار در ساری  غربالگری کرونا شدند

برزگر گفت: از اول اسفند تاکنون ۵۰۰ هزار خانوار غربالگری شدند که از این میزان ۷۴۵ هزار و ۲۹۹ نفر از خدمات پزشکی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عقیل برزگر» امروز (22 خرداد) در جلسه شورای اداری مرکز مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به شیوع بیماری کرونا و حضور جانانه کاردرمانی در جبهه مقابله با این ویروس منحوس اشاره کرد و گفتقدردان تلاش‌های شبانه‌روزی و جهاد گونه این قشر زحمتکش هستیم.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ساری بابیان اینکه از اول اسفندماه سال قبل تاکنون بیش از 35 جلسه برای مبارزه با ویروس کرونا برگزار شد، افزود: آموزش، اطلاع‌رسانی، غربالگری، ویزیت بیماران و فاصله‌گذاری اجتماعی دو گام مهم مرکز بهداشت شهرستان ساری در مقابله با کرونا بوده است

 

وی از توزیع 100 هزار تراکت آموزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: از اول اسفند تاکنون 500 هزار خانوار غربالگری شدند که از این میزان 745 هزار و 299 نفر از خدمات پزشکی بهره‌مند شدند.

 

برزگر با یادآوری اینکه 4 هزار و 978 کلینیک تب سنجی در این بازه زمانی خدمات تب سنجی را انجام داده است، ادامه داد: بالغ‌بر 90 هزار آموزش چهره به چهره در رابطه با مقابله با کرونا انجام شد.

 

کد خبر 937888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha