رسانه در تداوم راه انقلاب رسالت سنگینی بر دوش دارد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه رسانه در تداوم راه انقلاب رسالت سنگینی بر دوش دارد، گفت: رسانه ها با تکیه بر اخلاق مداری و معنویت گرایی باید در تداوم راه انقلاب نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(22 خرداد ماه)  در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه استان اظهار داشت: ویژگی رسانه تراز انقلاب اخلاق مداری و معنویت گرایی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه رسانه در تداوم راه انقلاب و تحقق آرمان های امام راحل رسالت سنگینی بر دوش دارد، تصریح کرد: تداوم این راه نیازمند همراهی رسانه ها است.

 

وی به رسالت اطلاع رسانی و مطالبه گری رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه باید همواره نیاز جامعه را بسنجد و به خواسته های مردم توجه کند، رسانه گوش شنوا و چشم بینای مردم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است.

 

وحدت رسانه ها لازمه عبور کشور از گردنه های دشوار است

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی مطالبه گری را از دیگر ویژگی های مهم رسانه خواند و تأکید کرد: این مهم باید بر پایه معنویت و اخلاق باشد تا شاهد نتیجه مطلوب باشیم.

 

وی بر ضرورت توجه به اخلاق رسانه ای تأکید کرد و ادامه داد: رسانه ها با حفظ وحدت و به دور از جدال می توانند کشور را از گردنه های سخت و دشوار عبور دهند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش آفرینی امام راحل در خنثی کردن توطئه های دشمن و پیروزی انقلاب، اظهار داشت: امروز ما در نگهداری و تداوم راه انقلاب رسالت خطیری بر دوش داریم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به اصول امام راحل در زمینه تکیه بر آرای مردم ، تأمین اتحاد و یکپارچگی ملت، مردمی بودن و ساده زیستی، کار و تلاش همگانی، ارائه گزارش عملکرد مدیران به مردم، مبارزه با فساد و مفسدان مالی، برادری با ملت های مسلمان، ارتباط با همه کشورها بجز کشورهایی که دشمنی می‌کنند، اذعان داشت: اصحاب رسانه امروز باید به این اصول امام خمینی(ره) بپردازند.

کد خبر 937955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha