مشکل آب در مناطق کم برخوردار جهرم برطرف شود

براکه گفت: از مدیر آبفای جهرم می خواهیم تا با تلاش جهادی در کمتری زمان ممکن در برطرف شدن مشکل آب در مناطق کم برخوردار و روستایی جهرم اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مجتبی براکه»، امروز (پنجشنبه 22 خرداد)، در نشست شورای اسلامی شهرستان جهرم که با حضور مدیر آبفا این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم تشریح برنامه آبفای جهرم برای حل مشکل کم آبی برخی نقاط شهرستان جهرم، گفت: این نشست با هدف بررسی وضعیت آب شرب شهر جهرم و بخش های سیمکان، کردیان و مرکزی تشکیل شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان جهرم افزود:  همانطور که مشکل آب برخی روستاهای بخش کردیان در کمترین زمان مرتفع شد، مشکل آب منطقه حیدرآباد و بولوار رهبری نیز با تلاش جهادی در کمترین زمان ممکن  برطرف شود.

 

وی شوراها را به عنوان نماینده مردم، در کنار مدیران دستگاه های اجرایی دانست و از آنها خواست برای حل مشکلات به ویژه رفع مشکل کم آبی با تمام توان در کنار دیگر مسئولان، مشارکت فعال داشته باشند.

 

در این جلسه مدیر آبفا شهرستان جهرم گزارش کاملی از وضعیت آب شرب و برنامه‌های خود برای حل مشکل آب نقاط کم برخوردار شهرستان را تشریح کرد؛ همچنین هریک از اعضای شورا مشکلات آب منطقه خود را بیان کردند.

 

در ابتدای جلسه نیز «سید مرتضی رضوی» به عنوان نائب رئیس و  «هوشنگ محمدیان» به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهرستان جهرم انتخاب شدند.

کد خبر 938017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha