برخورد با دانه درشت ها در زمان مسئولیت، افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی را در پی دارد

موسوی گفت: برای افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی، برخورد قاطع با دانه درشت ها مثل وزیر فاسد مدیر ارشد فاسد و غیره آن هم در همان دوره مسئولیت آنها نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید موسی موسوی»، امروز (پنج شنبه 22 خرداد) در جلسه شورای اداری استان فارس که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد، گفت: برای افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی، برخورد قاطع با دانه درشت ها مثل وزیر فاسد مدیر ارشد فاسد و غیره آن هم در همان دوره مسئولیت آنها نیاز است که باعث می شود ضمن ایجاد نور امید در دل مردم، دستگاه قضایی را نیز اثبات برساند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به موفقیت فارس در برخورد با فساد اقتصادی گفت: در حوزه زمین خواری و کوه خواهی و تعیین تکلیف باغ شهرها در استان فارس باید اقدامات قضایی لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برای برخورد با مجموعه های فاسد و متخلفان باید قبل از گریز متهم صدور حکم قضایی در نظام برسد، بر لزوم کاهش اطاله دادرسی تاکید و خاطر نشان کرد: گرچه در سال های اخیر شاهد تسریع روند دادرسی پرونده ها در استان فارس بودیم اما استان فارس با ۳۶ شهرستان بزرگترین حوزه قضایی کشور هست و نیاز به ایجاد زیرساخت های بیشتر دارد.

موسوی اضافه کرد: در خصوص چاه های غیر مجاز استان که زندگی روستائیان را را تحت تاثیر قرار می دهد نیز باید حمایت های غذایی لازم به انجام برسد.

کد خبر 938024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha