مهلت نهایی نخستین کنگره ملی شعر و داستان « ایران من» تمدید شد

مرادی نور با اشاره به اهمیت برپایی نخستین کنگره شعر و داستان ایران من در البرز گفت: مهلت نهایی نخستین کنگره ملی شعر و داستان « ایران من» تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی مرادی نور» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین کنگره ملی شعر و داستان ایران من گفت: تا کنون استقبال بسیار خوبی از کنگره ملی داستان و شعر ایران از نقاط مختلف ایران شده است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: استان های فارس، خوزستان، البرز، گرگان، هرمزگان، قم، آذربایجان غربی و شرقی و بسیاری دیگر از استان های کشور، آثار نفیس و ارزشمندی را به این کنگره ارسال کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع کنگره و شاخص های آن توضیح داد: هدف از برپایی این کنگره تقویت شعائر دینی و الهی و توجه به جایگاه رفیع کشور عزیزمان ایران است.

مرادی نور تصریح کرد: این کنگره در دو بخش نوجوان و جوان از سن ۱۰ تا ۱۸ سال و بخش ویژه سردار ایرانی مقاومت است که با هدف توجه به فرهنگ مقاومت و ایستادگی در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: نخستین کنگره شعر و داستان ایران من با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، خانه های انجمن ادبی، پژوهش سرای دانش آموزی کوثر و موسسه فرهنگی هنری فانوس ادب برگزار می شود.

 

 

کد خبر 938304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha