بازخورد مثبت پخش زنده از موزه آبگینه در آپارات

مدیر موزه آبگینه با اشاره به بازخورد مثبت پخش زنده از موزه آبگینه در ایام نوروز از طریق آپارات، گفت: موزه آبگینه برای بازدیدهای زنده در ایام نوروز از آپارات به عنوان پلتفرمی پربازدید استفاده کرد که بازخورد خوبی از مخاطبان گرفت.

«حمید وکیل باشی»، مدیر موزه آبگینه در پاسخ به این سئوال که  شبکه های اجتماعی چقدر در شناساندن موزه ها به مردم در شرایط کرونایی تاثیرگذار بودند؟ به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: من این را ارجاع می دهم به متن ادبی ای که «دکتر ناظمی»،معاون فناوری وزارت ارتباطات نوشته بودندکه«الان زمان پیش افتادگی است و شاید این دوران را بتوان سبقت محتوا بر ابزار دانست»، مدیاهای مختلفی وجود دارند که به شکل رسمی و غیر رسمی محتوا منتشر می کنند.

 

وی افزود: زبان هر رسانه را باید شناخت و هر کدام از این اپ ها و سوشیال مدیاها یک کارکرد و بردی دارند و یک نوع مخاطبی دارند، وقتی می آییم از بین تمام این امکاناتی که فضای مجازی در اختیار ما قرار داده است یک نوع اش را انتخاب می کنیم بستگی به محتوا دارند.

 

مدیر موزه آبگینه با اشاره به بازدیدهای زنده از این موزه که در سایت آپارات پخش می شده است، گفت: برای بازدیدهای زنده در ایام نوروز  از موزه آبگینه دکتر کارگر از وزارت ارتباطات  به کمک کرد که از طریق آپارات به عنوان پر بازدیدکننده ترین سایت  استفاده کنیم و برای این پخش فرآیندی را لحاظ کردیم که در دورترین نقاط ایران هم با کیفیت بالایی به صورت پخش زنده  بشود دید. البته می شد با کیفیت بالایی این موارد را در سایت گذاشت ولی تاکید بر پخش زنده  از موزه بود، در این پخش همان موقع که راهنمای موزه درباره اشیاء توضیح می دهد  تمامی حرکات و حتی وقتی تپق هم می زند، جزیی از فرآیند  گزارش باشد که مخاطب احساس کند در فضای واقعی موزه قرار دارد. استفاده از آپارات برای گزارش زنده از موزه به کرات در ایام نوروز اتفاق افتاد و بازخورد بسیار خوبی داشت.

کد خبر 938310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha