اولین محموله بهداشتی ماسک «ان ۹۵» به ۳ کشور صادر شد

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: اولین محموله بهداشتی ماسک «ان ۹۵» تولیدی شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری استان اردبیل به کشورهای مالزی، اندونزی و جمهوری آذربایجان صادر شد.

«حبیب ابراهیم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری استان از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون توانسته اند با تولید محصولات مختلف راه مبارزه با این بیماری را برای کادر درمانی تسهیل بخشند.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: اولین محموله بهداشتی ماسک «ان 95» تولیدی شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری استان اردبیل به کشورهای مالزی، اندونزی و جمهوری آذربایجان صادر شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این محموله شامل 250 هزار ماسک «ان 95» به ارزش 17 میلیارد ریال به مقصد کشور مالزی است و 50 هزار ماسک به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به مقصد جمهوری آذربایجان ارسال شد.

 

ابراهیم پور اظهار داشت: سفارش 200 هزار ماسک «ان 95» کشور اندونزی نیز به ارزش 14 میلیارد ریالی نیز طی روزهای آینده به این کشور ارسال خواهد شد.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان افزود: تاکنون شرکت های دانش بنیان این پارک 28 محصول را در قالب 52 تیم اختراع و تحویل جامعه پزشکی، کادر درمانی و عموم مردم در راستای مبارزه با بیماری کرونا کرده اند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: هم اکنون برخی از اختراع ها فناوران پارک استان در اختیار کادر درمانی و جامعه پزشکی کشور قرار گرفته است و امیدواریم بتوانید در فروش این محصولات به خارج از کشور نیز موفق باشیم.

 

وی بیان کرد: ماسک های «ان ۹۵» تولیدی شرکت دانش بنیان الکترو پردازش سبلان از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان اردبیل گواهی CE اروپا را اخذ کرد و با این گواهی می تواند محصولات تولیدی خود را در تمامی کشورهای اروپایی برای فروش عرضه کند.

 

ابراهیم پور یادآور شد: در حال حاضر 31 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان اردبیل فعال است.

کد خبر 938322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha