«بهلول» برای امر به معروف و نهی از منکر به شبکه ۵ می‌آید

مجموعه ۹۰ قسمتی بهلول سعی دارد در هر قسمت در مدت زمان حداکثر ۳ دقیقه با زبانی شیرین و نرم به موضوعات امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروز بپردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ مجموعه ۹۰ قسمتی بهلول سعی دارد در هر قسمت در مدت زمان حداکثر ۳ دقیقه با زبانی شیرین و نرم به بیان موضوعات مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروز بپردازد.

 

در شرح مجموعه خصایص باطنی و رفتارهای اجتماعی «بهلول» باید به این نکته اشاره کنیم که «بهلول» شخصیتی در تاریخ است که امر به معروف پادشاهان را با زبان طنز بیان می‌کند و در اصل به عنوان سمبلی از  امر به معروف و نهی از منکر در حوزه انیمیشن گزیده شده است.

این انیمیشن که با تکنیک کات اوت ساخته شده با شرح ماجراهای بن‌سلطان و الاغ سخنگو که با زبانی طنز گونه ساخته شده است با گزینش داستان‌هایی از متن تاریخ به بیان موضوعات روز که با رویدادهای جامعه کنونی تناسب دارد می‌پردازد.

محمد سرشار تهیه کننده، حسین صفار زادگان کارگردان و علی عسگریان نویسنده این مجموعه انیمیشن هستند. مجموعه بهلول که تاکنون ۲۶ قسمت آن برای پخش آماده شده در ستاد امر به معروف و نهی از منکر تولید شده و با همت گروه کودک و خانواده شبکه ۵ در کنداکتور شبکه جانمایی شده است.

کد خبر 938429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha