بهره برداری از ۱۸ پارک در جیرفت 

حسین مشایخی گفت: تا پایان کار پنجمین دور شورای اسلامی شهر جیرفت، ۱۸ پارک در سطح شهر جیرفت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «حسین مشایخی» در  آئین رونمایی از تمثال سردار سلیمانی، با اشاره به عملکرد و نگاه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت، گفت: تا پایان کار پنجمین دور شورای اسلامی شهر جیرفت، ۱۸ پارک در سطح شهر جیرفت به بهره برداری می رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت بیان کرد: امروز در مجموعه شهرداری و شورای شهر، نیازهای عمومی شهر در حوزه فضای سبز در نظر گرفته شده و در آینده ای نزدیک پروژه هایی در حوزه میادین و پارک ها از جمله پارک های پیامبر  اعظم (ص)، قائم و پاک بانوان افتتاح می شوند.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد مجموعه شهرداری و نگاهی که در دور پنجم شورای اسلامی شهر جیرفت وجود دارد توجه به حوزه عمرانی و آبادانی شهر، رفع معضلات و مشکلات اجتماعی محلات و  نقاط مختلف شهر است.

مشایخی ابراز کرد: با همکاری بین این ۲ مجموعه نظارتی و اجرایی شورای اسلامی شهر و شهرداری اتفاق افتاد، آسفالت خیابان ها و معابر است که از ابتدای کار این مجموعه قریب ۸۰۰ هزار متر مربع آسفالت خیابان ها و معابر با اعتباری قریب ۴۰ میلیارد تومان انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی ما آسفالت محلات و خیابان های فاقد آسفالت و همچنین مرمت و بهسازی آسفالت مناطقی است که نیاز به بهسازی دارند.

وی تاکید کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت با جدیت به دنبال زیبا سازی مبلمان شهری است و از ابتدای ورودی شهر نقطه به نقطه در حال انجام است.

مشایخی بیان کرد: از ابتدای فعالیت دور پنجم شورای اسلامی شهر جیرفت با مساعدت شهردار از میدان امام حسین علیه السلام تا میدان سردار سلیمانی شاهد نصب و رونمایی از تندیس هایی هستیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: امروز شاهد رونمایی از تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم که جهانی در نبود این بزرگمرد ناراحت و غمگین شد.

کد خبر 938593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha