صهیونیستها در حال تکه تکه کردن فلسطین هستند

مصطفی برغوثی دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین گفت: صهیونیستها با سوءاستفاده از غفلت سازمان های بین المللی در حال تکه تکه کردن فلسطین هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین (PNI) برنامه های بحث برانگیز رژیم اسرائیل را برای الحاق بخش های بزرگی از کرانه باختری را محکوم کرد و گفت: چنین اقدامی موجب می شود فلسطین به 224 قطعه زمین تقسیم شود.

 

مصطفی برغوثی گفت: صهیونیستها با سوءاستفاده از شرایط کشورهای مختلف درگیر با ویروس کرونا و بی توجهی سازمان های بین المللی در حال پیشبرد اهداف خود در کرانه باختری و در حال تقسیم کشور فلسطین هستند.

 

وی افزود نتانیاهو می خواهد از برنامه الحاق به عنوان یک پوشش برای فسادهای اخلاقی و مالی خود استفاده کند. رئیس PNI با اظهار نظر در مورد پیامدهای طرح الحاق گفت این طرح چشم انداز صلح در خاورمیانه را با خطر روبرو خواهد کرد.

 

برغوثی اعلام کرد با این طرح گروه های فلسطینی تمام توافق های خود با رژیم صهیونیستی را قطع خواهند کرد و به راه حل مقاومت نظامی در مقابل صهیونیستها می رسند.

 

پیش از این برغوثی در گفتگو با شبکه روسی راشاتودی گفته بود طرح ضد فلسطینی به اصطلاح صلح ترامپ موسوم به معامله قرن به منزله به بردگی کشاندن فلسطینی‌ها و ایجاد یک سیستم نژاد پرستی همانند آپارتاید است.

کد خبر 938678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha