لزوم برگزاری جلسات به صورت وبینار و در بستر فضای مجازی

حجت الاسلام معتمدی در نشست فصلی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان بر لزوم برگزاری جلسات به صورت وبینار و در بستر فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در نشست فصلی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل شرایط به وجود آمده بر اثر ویروس کرونا، این جلسه برای کاهش رفت و آمدها به صورت وبینار برگزار می‌شود، اظهار امیدواری کرد در این دوره بتوانیم خدمات شایسته‌ای به فرهنگ و هنر استان داشته باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ادامه با تاکید بر لزوم بهره بردن از ظرفیت و توانمندی کارکنان اداری استان و شهرستان گفت: در مرکز استان و نیز در شهرستان‌ها تلاش داریم اساس فعالیت‌ها بر مبنای فضای مجازی باشد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان نیز تلاش کنند پروتکل‌های بهداشتی مربوطه را تا حد امکان رعایت نمایند.

 

وی بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید و اظهار کرد: تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر حفظ و تقویت شود و در این راستا تلاش شود بانک اطلاعات مربوط به هنرمندان و اصحاب فرهنگ با همکاری معاونت‌ها تکمیل شود.

 

حجت الاسلام معتمدی همچنین در ادامه بر لزوم اجرای نظام پیشنهادات، تشکیل شورای طرح و برنامه با حضور نماینده ادارات شهرستان، برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان تاکید کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچنین در جلسه شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم توجه به خدای متعال در تمامی کارها و حفظ تقوا در همه احوال گفت: کسی که برای خدا کار کند خدا نیز برای او خواهد بود و این شخص همواره پیروز و موفق است.

 

وی در ادامه با اشاره به شرایط به وجود آمده بر اثر ویروس کرونا، بر لزوم برگزاری جلسات به صورت وبینار و در بستر فضای مجازی به منظور حداقل نمودن جلسات حضوری تاکید و خاطرنشان کرد: لازم است سرانه فرهنگ شهرستان‌ها و استان با هماهنگی معاونت‌ها به صورت علمی و تخصصی مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم در حوزه فرهنگی هنری پیوست‌های فرهنگی پیش بینی و مشخص نماییم.

 

حجت الاسلام معتمدی با تاکید بر لزوم تکریم توامان همکار و ارباب رجوع اظهار کرد: تلاش کنید در انجام فعالیت‌های روزانه، نگاه برنامه ریزی داشته باشید تا از برنامه‌های تکراری حتی المقدور پرهیز شده و در حد امکان خلاقیت در کارها مدنظر قرار گیرد.

 

در این جلسه پس از مرور مصوبات جلسه قبل، هریک از اعضای شورای معاونین به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌ها و برنامه‌های انجام شده و در حال پیگیری پرداختند./

کد خبر 938820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha