اجرای طرح آجر به آجر برای رفع مشکلات فضاهای آموزشی لرستان

غفوری نژاد از اجرای طرح آجر به آجر برای رفع مشکلات فضاهای آموزشی استان خبرداد و گفت: جذب مشارکت مردم از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « امیر غفوری نژاد» امروز(25 خرداد) در  دیدار با امام جمعه پلدختر، اظهار داشت: رفع مشکلات فضاهای آموزشی استان مهم ترین رویکرد نوسازی مدارس استان است.

 

مدیر کل نوسازی مدارس استان لرستان افزود: در این راستان طرح  آجر به آجر، برای رفع مشکلات فضاهای آموزشی استان در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: بسته طرح تحولی «آجر به آجر»  با هدف ساخت و تجهیز مدارس با مشارکت آحاد مردم صورت خواهد گرفت.

 

غفوری نژاد اذعان داشت: در سال گذشته هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه ساز کشور برای ساخت مدارس تعهد شد که از این میزان سهم استان لرستان نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

 

وی اظهار کرد:خیرین مدرسه ساز در سال‌های اخیر با ورود به عرصه مشارکت در احداث فضاهای آموزشی و ایجاد مدارسی ایمن، امن و مجهز برای آینده‌سازان کشورمان، سهم بسزایی داشته‌اند.

 

غفوری نژاد با اشاره به راه‌اندازی طرح آجربه آجر گفت: خیرین همواره در عرصه ساخت و مشارکت فضاهای آموزشی حضور فعال داشته و قطعا بدون کمک این عزیزان با مشکلات فراوانی رو به رو خواهیم شد .

 

وی ادامه داد:قطعا کمک‌های خرد خیرین و مردم می‌تواند در ساخت فضاهای آموزشی بیشتر برای دانش‌آموزان تأثیرگذار باشد و ما باید بتوانیم این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.

 

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان  اظهارکرد: بی‌شک همواره و در هر لحظه از حضور و مشارکت خیرین گرانقدر مدرسه ساز نهایت سپاسگزاری را داریم همانطوری که در سیل ۹۸ همه خیرین مای کار بودند و توانسته ایم با کمک آنها مدارس را به بهره برداری و تعمیر کنیم و بدون حضور این عزیزان قطعا حفظ شرایط کنونی نیز مشکل خواهد بود. 

کد خبر 938853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha