برگزاری اردوی آموزشی تفریحی کانون فرهنگی هنری الزّهرا

کانون فرهنگی هنری الزّهرا مسجد الزّهرا (س) شهرک اندیشه تبریز اردوی ۳ روزه برای اعضای فعّال کانون و بسیج در عرصه مقابله با بیماری کرونا برگزار کرد.

حجّت الاسلام «یعقوب باقری» در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری الزّهرا ضمن آنکه کلاس های آموزشی، فرهنگی و ورزشی متناسب با رده های سنّی اعضای کانون برگزار می کند، اردوی فرهنگی، تفریحی، آموزشی و مهارتی را چاشنی این فعّالیّت ها و کلاس ها کرده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزّهرا مسجد الزّهرا(س) شهرک اندیشه تبریز گفت: آشنایی کودکان، نوجوانان و جوانان با واقعیّت های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، مهارتی و...تنها در مدرسه و کلاس یا محیط خانه و خانواده خلاصه نمی شود، بلکه می بایست در فضایی فراتر از این مکان ها، کانون سازگاری سالم با محیط های اجتماعی را فراهم کرد؛ اثر تربیتی یک اردوی فرهنگی تفریحی چنان عمیق است که آثار آن تا ایّام کهنسالی بر صفحه ذهن افراد باقی می ماند و به همین دلیل اردو از هر کار تربیتی مهم تر، عمیق تر و ماندنی تر است.

باقری افزود: کانون فرهنگی هنری الزّهرا با برگزاری اردویی با حضور فعّالان کانون و بسیج در عرصه مقابله با بیماری کرونا به منطقه زیبای کلیبر سفری به یاد ماندنی برگزار کرد.

وی با بیان اینکه یکی از جذّاب ترین خاطرات دوران کودکی و نوجوانی هر فردی، سفرها و اردوهای این دوران به همراه گروه همسالان می باشد، ادامه داد: در این اردوی ۳ روزه ضمن بازدید از منطقه و آثار تاریخی و بازی و تفریح در منطقه سرسبز آینالو؛ از برنامه هایی که در این اردو برگزار شد، می توان به گعده های تربیتی، بازی فوتبال، پیاده روی و ... اشاره کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزّهرا مسجد الزّهرا(س) شهرک اندیشه تبریز خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا کانون به کارخانه فرهنگی تبدیل شود و در همین راستا با برنامه های جذّاب و هدفمند تمام توان خود را برای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد انجام می دهیم.

کد خبر 938867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha