حساسیت مردم نسبت به بیماری کرونا کاهش چشمگیری دارد

محمدپور گفت: متاسفانه حساسیت مردم نسبت به بیماری کرونا در مقایسه با ماه های گذشته کاهش چشمگیری داشته در حالی که این بیماری از بین نرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد محمدپور» امروز در سیزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت کنونی بیماری کرونا در استان اظهار داشت: هم اکنون طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت، آذربایجان شرقی در شیوع بیماری کرونا به وضعیت قرمز رسیده و این امر نگرانی هایی به همراه داشته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: متاسفانه حساسیت مردم نسبت به بیماری کرونا در مقایسه با ماه های گذشته کاهش چشمگیری داشته در حالی که این بیماری از بین نرفته و مبتلایان به آن در استان طبق آمار رو به افزایش است.
محمدپور با اشاره به وظیفه خطیر اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی گفت: از رسانه های استان می خواهیم نسبت به ایجاد حساسیت بیشتر در مورد بیماری در بین مردم اقدام کرده و اطلاع رسانی کافی را در این زمینه داشته باشند.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان ادامه داد: از دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز می خواهیم اطلاعات لازم در خصوص مناطق پر خطر، رفتارهای مراقبتی و شکل جدید بیماری را در اختیار صداوسیما و سایر رسانه های آذربایجان شرقی بگذارند.
وی در سخنان خود، نقش روابط عمومی های ادارات، سازمان ها و بویژه بخش های خدمات رسان را در گسترش آموزش های عمومی و ترغیب و تشویق کارکنان و مردم برای جدی گرفتن شیوع کرونا و مراقبت از خود، همنوعان و عزیزانشان، بسیار مهم ارزیابی کرد.

 

کد خبر 940215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha