فرهنگ و هنر به عنوان نماد و هویت آذربایجان شناخته می‌شود

متفکرآزاد فرهنگ و هنر را نماد آذربایجان شرقی دانست و گفت: مردم کشور همواره نگاه ویژه ای به بخش فرهنگ و هنر خطه آذربایجان داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، «روح الله متفکر آزاد» امروز در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: حوزه فرهنگ و هنر یکی از اولویت های مهم مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان در دوره جدید توجه ویژه ای به این حوزه خواهند داشت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر روی مساله هنر و فرهنگ تمرکز عالمانه ای داشته و با شنیدن نظرات افراد متخصص و باتجربه در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر، سعی در کمک به این بخش چه در تدوین قوانین حمایتی و چه نظارتی خواهیم داشت.

متفکر آزاد افزود: من نیز به عنوان یکی از نمایندگان مردم در مجلس، علاوه بر ارتباط با مسئولان هنر و فرهنگ، با متخصصان این حوزه نیز نشست و برخاست هایی داشته و دیدگاه های آنان را خواهم شنید تا متناسب با نظرات و دیدگاه های آنان، به همراه دیگر نمایندگان نسبت به حل مشکلات این قشر و تدوین قوانین لازم اقدام کنیم.

وی فرهنگ و هنر را نماد آذربایجان شرقی دانسته و گفت: وقتی نام آذربایجان به گوش می رسد، همگان یاد فرهنگ و هنر این خطه افتاده و انتظار ویژه ای از بخش فرهنگ استان وجود دارد که این امر، ضرورت توجه خاص نمایندگان مجلس استان به این حوزه را نمایان می سازد.

کد خبر 940136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha