وضعیت آب شرب مناطق روستایی و شهری استان ایلام مطلوب است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: وضعیت آب شرب مردم مناطق روستایی و شهری استان ایلام مطلوب است.

«نورالله تیموری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا باعث افزایش سرانه مصرف آب تا بیش از حد مجاز شده است، اظهار کرد: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان آب و فاضلاب، میزان مصرف آب در استان در ایام شیوع کرونا افزایش چشم گیری یافته و انتظار داریم شهروندان از مصارف غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت آب شرب مردم روستایی و شهری استان مطلوب است به شهروندان توصیه کرد از مصارف غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

 

تیموری با اشاره به اینکه مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان در راستای تامین آب شرب سالم و باکیفیت گام برمی دارد، خواستار تسریع در روند اجرای پروژه های اولویت دار شد.

 

مدیرعامل آبفای استان ایلام  با بیان اینکه  کاهش هزینه و افزایش درآمد از جمله اولویت های این شرکت است و همکاران باید اهتمام ویژه ای در این مورد داشته باشند، افزود: برای رشد و ارتقای شرکت، باید همه دست به دست دهیم و در راستای اعتلای شرکت وخدمات رسانی به مردم بیش از گذشته فعالیت کنیم.

 

تیموری همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده شرکت آب و فاضلاب برای مدیریت و تامین آب شرب شهرستان آبدانان، گفت: با بهره گیری از ایستگاه پمپاژ مشکل افت فشار شهر آبدانان و تعدادی از روستاه های تابعه حل خواهد شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای احداث ایستگاه پمپاژ آبدانان حدود ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

کد خبر 939481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha