تحریم‌های آمریکا  نشانه استیصال استکبار جهانی در  برابر اقتدار  ایران اسلامی است

سردار عبدالله پور تحریم‌های آمریکا را عاملی جهت افزایش تنفر جهانی و اقدامی بی‌اثر دانست که نشان‌دهنده استیصال و سردرگمی دولت آمریکا و هم‌پیمانانش در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» امروز(سه‌شنبه، ۲۷ خرداد) در جمع خبرنگاران با محکومیت تحریم فرماندهان ناجا در اقدام اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت: این اقدامات مضحک دولت آمریکا حربه‌ای برای جلوگیری از فروپاشی قدرت پوشالی خود است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تنفر جهانی از دولت آمریکا به‌ویژه در ماه‌های اخیر تصریح کرد: آمار بالای شیوع کرونا به همراه تنش‌های موجود در آمریکا و تظاهرهای ضد نژادپرستی، مدیریت دولت آمریکا را زیر سوال برده و توان اداره کشور را ندارد.

 

وی تحریم‌های آمریکا را عاملی جهت افزایش تنفر جهانی و اقدامی بی‌اثر دانست که نشان‌دهنده استیصال و سردرگمی دولت آمریکا و هم‌پیمانانش در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

 

سردار عبدالله‌پور در ادامه تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی کشور در مقابله با اشرار و گروه‌های تروریستی را پشت پرده تحریم فرماندهان نظامی اعلام کرد و افزود: این اقدام آمریکا بیانگر کارآمدی بالای این نیرو در خدمت به امنیت و آرامش مردم و مقابله با اخلالگران است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با حمایت ملت، با اقتدار در برابر خواسته‌های نامشروع آمریکا می‌ایستد تاکید کرد: ایران اسلامی با هدایت‌های مقام معظم رهبری، مسیر عزت‌آفرینی و تمدن‌سازی را با قدرت و اقتدار دنبال می‌کند.

 

 

 

کد خبر 939504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha