مبارزه با فساد و اجرای عدالت سيره حكومتي اميرالمومنين(ع) است

امام جمعه ابوزيدآباد و بخش كويرات گفت: مبارزه با فساد اقتصادی و جهاد در این مسیر تا اجرای عدالت سيره حكومتي اميرالمومنين عليه السلام است و مسئولان باید با تأسي از حضرت علي عليه السلام این سیره علوی را الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام «سيد احمد شاهميري» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل در آستانه هفته قوه قضائیه با تقدیر از رئیس دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادي به ويژه رانت‌ خواري و فساد در برخي كاركنان دستگاه قضائي گفت: مبارزه با فساد اقتصادی و جهاد در این مسیر تا اجرای عدالت سيره حكومتي اميرالمومنين عليه السلام است و مسؤولان باید با تاسي از حضرت علي عليه السلام، این سیره علوی را الگوی خود قرار دهند.

 

امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات افزود: مبارزه با فساد و تقویت شفافیت، اعتماد عمومی به دستگاه قضایی و فراتر از آن سرمایه اجتماعی نظام را ارتقا می دهد.

 

حجت الاسلام شاهمیری اظهار داشت: تنها راه فساد زدایی اقتصادی، مبارزه با فساد و رانت خواري و غارت گری بیت المال است و مسؤولان بايد حق مظلوم را از ظالم با قاطعیت و بدون محافظه کاری و چشم پوشی گرفته و به صاحبان حق و بيت المال برگردانند.

 

امام جمعه ابوزيدآباد و بخش كويرات در ادامه بیان داشت: مدیران و بزرگان دینی باید به مردم امید بدهند چرا که با توکل بر خداوند مشکلات را پشت سر می گذاریم و بر دشمنان پیروز می شویم و با توکل بر خدا موفقیت ها را کسب می کنیم. 

 

حجت الاسلام شاهمیری از مسئولان شهر به خاطر زحماتی که در ایام بیماری کرونا کشیدند بویژه از بخشدار و مجموعه بخشداری، شهردار و مجموعه شهرداری، مجموعه شورای شهر و بسیجیان که جهاد گونه وارد اين عرصه شده و تلاش کردند و همچنين از کارکنان و خادمان ستاد نماز جمعه تقدير و تشكر کرد./

کد خبر 939634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha