۷۱ واحد صنفی متخلف در شهرستان جریمه شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهلران گفت: پرونده تخلف ۷۱واحد صنفی متخلف در این شهرستان طی یک ماه گذشته به مراجع ذی صلاح ارجاع داده شده است.

«مرتضی مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: طی یک ماه گذشته 3 هزار  واحد صنفی در این شهرستان بازرسی شدند که در این راستا 71 واحد متخلف شناسایی و پرونده آنها برای رسیدگی تشکیل شده است.

وی  با بیان اینکه  ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده بیش از 39 میلیون تومان است، گفت: بیشترین تخلفات ثبت شده طی این مدت، گران فروشی و درج نکردن قیمت بوده است.

 

رییس اداره صمت دهلران از انجام 60 مورد گشت مشترک در این مدت خبر داد و تاکید کرد: نظارت جدی بر بازار و کنترل قیمت ها در دستور کار است و با متخلفان با جدیت برخورد خواهد شد.

 

مهدوی تصریح کرد: از ابتدی سال برای تنظیم بازار 100تن برنج 40تن شکر 10تن گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی در سطح شهرستان توزیع شده است.

 

وی گفت: شهروندان هرگونه گرانفروشی و کم فروشی را با تلفن 124اطلاع دهند تا با واحدهای متخلف در کمترین زمان ممکن برخورد جدی صورت بگیرد.

 

مهدوی خاطرنشان کرد: شهرستان دهلران ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند.

 

 

کد خبر 939699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha