تاکید بر حفظ سلامت کاربران جاده ای فارس با شیوع کرونا

سیاهپور گفت: از زمان شیوع کرونا با هدف حفظ سلامت مسافران کاربران جاده ای که در جاده های استان تردد می کنند، ضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی مجتمع های رفاهی و جایگاه های سوخت جاده های فارس مورد تاکید و توجه ویژه قرار گرفت.

«علیرضا سیاهپور» با اشاره به تدابیری که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس برای مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی استان به انجام می رساند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: توجه به تامین بهداشت سرویس های بهداشتی مجتمع های رفاهی و جایگاه های سوخت جاده های فارس همواره در اولویت این اداره کل قرار داشته است.

​ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: از زمان شیوع کرونا با هدف حفظ سلامت مسافران  کاربران جاده ای که در جاده های استان تردد می کنند، ضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی این مراکز مورد تاکید و توجه ویژه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ضد عفونی کامل اجزای سرویس های بهداشتی جایگاه های سوخت و مراکز خدمات رفاهی بین راهی به صورت مداوم به انجام می رسد تا مسافران برای مراجعه به این مراکز مشکلی نداشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس تاکید کرد: توجه به تامین و تقویت سیستم گرمایشی و سرمایشی و تجهیز نمازخانه های این مجتمع ها و تامین چادر برای بانوان نمازگزار نیز مورد توجه و پیگیری مداوم قرار دارد که البته به دلیل شیوع کرونا استفاده از چادر مشترک در این نمازخانه ها محدود شده است.

 

سیاهپور با تاکید بر نقش مطلوب مجتمع های خدمات رفاهی بین جاده ای، بیان کرد: وجود مجتمع های رفاهی در جاده های استان، فرصت استراحت کوتاه و اقامه نماز را برای رانندگان فراهم می کند که این توقف کوتاه در رفع خستگی رانندگان و کاهش تصادفات جاده ای نیز نقش بسزایی دارد.

کد خبر 939900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha