فریاد دانشجو برای رسیدن به نقطه مطلوب است

پرهیزگاری گفت: فریاد دانشجو برای بیداری و رسیدن به نقطه مطلوب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مسعود پرهیزگاری» امروز (29 خرداد) در نشست دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دانشجویان موذن جامعه هستند که در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ورود پیدا کرده اند.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فریاد دانشجو برای بیداری و رسیدن به نقطه مطلوب است.

 

وی به فعالیت های بسیج دانشجویی اشاره کرد و ادامه داد: بسیج دانشجویی مطالبه گری را در دستور کار دارد و این کار از روی دلسوزی و نقد راهگشا بوده و به معنای مچ گیری نیست.

 

پرهیزگاری با بیان اینکه مطالبه گری دانشجویان مبتنی بر پایه علمی و اصولی است، یادآور شد: دانشجویان ابتدا مشکلات و مسائل استان را رصد و اولویت بندی می کنند و سپس مسائل مهم را گروه های علمی پیشنهاد می دهند.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دانشجویان نشست هایی را مخفیانه یا آشکار با مسئولان مربوطه برگزار می کنند و اگر به نتیجه نرسیدند، آن مطالبه را فریاد می زنند.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خود به بحث جوان گرایی اشاره دارند، اضافه کرد: ما در بسیج دانشجویی مهم ترین مسئله ای که در بحث جوان گرایی در دانشگاه را مدنظر داریم، لزوم توجه و باور این قشر از جامعه است.

 

پرهیزگاری خاطرنشان کرد: نگاه مقام معظم رهبری به جوان گرایی، نگاه به اندیشه ها و تفکر جوان، پرانرژی و منتقدی است که بتواند جامعه را در عرصه های مختلف اداره کند.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نگاه در دانشگاه ها وجود دارد ولی گاهی با فضای بسته فکری بعضی از مسئولان نسبت به دانشگاه مواجه می شویم.

 

وی تاکید کرد: به اعتقاد ما اگر بخواهیم منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تحقق پیدا کند، نگاه مثبت به دانشجو باید وجود داشته باشد و دانشجو باید حمایت شود.

 

پرهیزگاری گفت: انتظار داریم مسئولان، قوه قضائیه و دستگاه های نظارتی این نگاه را به دانشجو داشته باشند که تلخی مطالبه دانشجویان خدای ناکرده تلخی نقد تند و تیز نیست، بلکه می خواهد مانع تلخ کامی مردم شود.

کد خبر 939954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha