شهرک صنعتی بهارستان ظرفیتی برای بهبود اشتغالزایی و تحقق شعار « جهش تولید» است

قاسم پور گفت: شهرک صنعتی بهارستان نمونه حقیقی و هدفمند در جریان تحقق شعار سال با عنوان « جهش تولید» است که در جایگاه خود زمینه رشد و بهبود شرائط اشتغال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غفور قاسم پور» طی نشستی که با هدف بررسی مشکلات شهرک صنعتی بهارستان صبح پنجشنبه 29 خرداد با محوریت رونق تولید انجام شد گفت: در وضعیت کنونی که استکبار تمام اهتمام و تلاش خود را در جنگ اقتصادی به کار گرفته است راهکار و راهبردی اصلی بهبود این وضعیت با محوریت اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار شهرستان کرج افزود: شهرک صنعتی بهارستان از جمله شهرک های موثر اقتصادی است که تقویت و بهبود شرائط فعالیت آن گام در جهت تحقق شعار سال با عنوان « جهش تولید» تلقی می گردد.

وی با اشاره به اهمیت تقویت عناصر موثر در جریان تحقق شعار سال عنوان کرد: مبتنی بر روند بهبود جریان تولید و اثرگذاری تصمیم های اجرایی بهبود و کیفیت روند تولید یکی از مبناهای عملی استانداری البرز است.

معاون استانداری البرز تصریح کرد: شهرک صنعتی بهارستان نمونه حقیقی و هدفمند در جریان تحقق شعار سال با عنوان « جهش تولید» است که در جایگاه خود زمینه رشد و بهبود شرائط اشتغال است.

 

کد خبر 940007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha