واحدهای آسیب دیده از کرونا، تسهیلات ارزان قیمت ارائه می شود

عبداللهی از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای آسیب دیده از کرونا خبرداد و گفت: بنگاه های اقتصادی به منظور بهره مندی از این تسهیلات در سامانه ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «اسدعبداللهی» امروز(29 خرداد) در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان از پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده ازکرونا خبرداد وافزود: این طرح با هدف حمایت از مشاغل آسیب دیده از بحران کرونا در استان لرستان برگزار می شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اظهار داشت: بنگاه های اقتصادی به منظور بهره مندی از این تسهیلات در سامانه ثبت نام کنند.

 

وی ادامه داد: به منظور جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان، اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت توسط ۱۶ بانک عامل در اختیار آنها قرار می گیرد .

 

عبدالهی خاطرنشان کرد: بنگاه های اقتصادی استان برای بهره مندی از این تسهیلات، ضرورت دارد در سامانه کارا ثبت‌نام و مدارک خود را تکمیل کنند .

 

وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه های اجرایی عضو کارگروه در خصوص اطلاع رسانی و رفع مشکلات متقاضیان دریافت این تسهیلات به گونه ای اقدام کنند که همه مشمولین از آن بهره مند شوند .

 

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: ۶۰ هزار واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی بر اثر بیماری کرونا در استان دچار آسیب شده اند که برخی از آنها کاملا تعطیل و برخی دیگر با ۵۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند که برای جبران خسارات آنان این اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

وی اظهار کرد: نرخ سود تسهیلات اعطایی به متقاضیان ۱۲ درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن ۲۴ ماهه می باشد که بسته به شرایط از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان به هر بنگاه اقتصادی تسهیلات پرداخت خواهد شد.

 

کد خبر 940029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha