اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش «راهگان» برگزار شد

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش جدید «راهگان» خاوران در با حضور مدیران ادارات و نهادها، اعضای این شورا در محل سالن کنفرانس دفتر ستاد نمازجمعه شهر خاوران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش جدید «راهگان» خاوران در با حضور مدیران ادارات و نهادها، اعضای این شورا در محل سالن کنفرانس دفتر ستاد نمازجمعه شهر خاوران برگزار شد.

ابتدای جلسه حجت الاسلام «سید علی صحراییان»، ضمن بیان اهداف شورای فرهنگ عمومی شرح مسئولیت این شورا را مطرح کرد و گفت: امروز باید نیاز سنجی شود و با توجه به نیاز جامعه شورای فرهنگ عمومی گام بردارد.

امام جمعه خاوران افزود: لازم است اعضای شورا مسائلی که به شورای فرهنگ عمومی مرتبط است و در آن ضعف دیده می شود پیگیری و جهت بررسی بیشتر مکتوب و در جلسه دوم شورا مطرح شود.

در ادامه این جلسه «صمد فتوحی»، فضای مجازی را یکی از موارد مهم و اساسی مورد اهمیت در جامعه دانست و گفت: متاسفانه دیده می شود عده ای به نشر اکاذیب و دروغ در فضای مجازی می پردازند که یا نشان از جاهلیت آن ها دارد یا با هدف مسمومی اقدام با این کار می کنند.

رئیس نهاد امامت جمعه و رئیس ستاد نمازجمعه شهر خاوران ضمن تاکید بر این موضوع خواستار ورود دستگاه قضایی و اداره اطلاعات به این موضوع شد.

خاطرنشان می شود، در این جلسه بخشدار و شهردار، فرمانده بسیج سپاه و فرمانده نیروی انتظامی به بیان دیدگاه ها و نظرات مختلف پرداختند.
 

کد خبر 940166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha