نهادهای نظارتی توجه جدی بر عدم افزایش قیمت کالاها داشته باشند

آیت الله فلاحتی بر لزوم تشدید نظارت نهادهای نظارتی برای عدم افزایش قیمت کالاها و نرخ اجاره بهای مسکن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، ۳۰ خرداد) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) با گرامیداشت فرا رسیدن روز ولادت حضرت معصومه( سلام الله) گفت: این روز به نام دختر نامگذاری شده است.

 

امام جمعه رشت دختران را گلهای معنویت و معرفت نامید و گفت: در روایات اسلامی بر نکوداشت دختران و گرامی داشت آنان تاکید شده است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به تشکیل جلسه شورای عالی فرهنگی پس از چهار ماه اشاره کرد و گفت: خروجی این نشست را ندیدیم، از مجلس شورای اسلامی انتظار داریم شورای عالی انقلاب فرهنگی را تقویت کنند تا  دختران و پسران ما گرفتار شبکه های مجازی نشوند.

 

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه توسعه اینترنت و شبکه های مجازی برای کشور افتخار است، گفت: فضای مجازی اگر در اختیار پاکان جامعه باشد مشکلی نیست.
 

خطیب نماز جمعه رشت خاطرنشان ساخت: آثار شومی از فضای مجازی در جامعه دیده ایم و کشور ما هنوز در جهت کنترل این محیط که اگر درست استفاده نشود آسیب زاست، کاری نکرده است.

 

وی یادآور شد: از نهادهایی که می توانند فضای مجازی را کنترل کنند شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

 

آیت الله فلاحتی در بخشی دیگر از سخنان خود به سناریوی جدید آمریکا برای انحراف افکار عمومی جهان از وضعیت خود اشاره کرد و گفت: تحریم چین و سوریه مانع از توجه جهان به آشفتگی سیاسی آمریکا نمی شود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان، دولت آمریکا را وارفته و ذلیل توصیف کرد و گفت: دولت آمریکا توان مدیریت یک رستوران ندارد چون مدیریت عقلانی ندارد.

 

امام جمعه رشت همچنین خواستار تشدید نظارت نهادهای نظارتی برای عدم افزایش قیمت کالاها و نرخ اجاره بها شد و گفت: مسکن، درد بزرگی است که دامن آحاد جامعه را گرفته و باید تلاش کنیم قشر ضعیف جامعه آسیب نبیند.

کد خبر 940219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha