مسابقات داخلی زندان ها به همت کانون تربیت بیرجند برگزار می شود

مدیرکانون فرهنگی هنری تربیت بیرجند گفت: به مناسبت دهه کرامت و هفته قوه قضائیه، مسابقات داخلی زندانیان در خراسان جنوبی برگزار می شود.

«علی اشرفی خراسانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و هفته قوه قضائیه غبارروبی مزار شهدا با کمک اداره کل زندانها، پنجم تیرماه با حضور مسئولان استانی برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری تربیت بیرجند افزود: همچنین به مناسبت هفه قوه قضائیه، مسابقات داخلی زندان ها به همت کانون تربیت بیرجند برگزار می شود ولی این مسابقات در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت انفرادی بین زندانیان برگزار می شود.

 

اشرفی گفت: مرخصی زندانیان، اهدای بن خرید از فروشگاه ها و اهدای جوایز نقدی برای برندگان مسابقات وزشی و قرآنی هفته قوه قضائیه در نظر گرفته شده است.

 

وی بیان کرد: مسابقات کتابخانوانی نیز در این هفته بین زندانیان برگزار و به نفرات برتر مسابقه جوایزی اهدا می شود.

 

مدیرکانون تربیت بیرجند از برگزاری مسابقات عکس موبایلی به صورت غیرمجازی برای کارکنان اداره کل زندان ها خبر داد و گفت: همچنین مسابقات قرائت و تفسیر قرآن برای کارکنان این اداره به مناسبت دهه کرامت به صورت غیرمجازی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه زندانیان برای بهره بردن از مزایای مرخصی در بخش های حفظ و تفسیر قرآن استقبال خوبی دارند، خاطرنشان کرد: سعی شده در این راستا همواره مسابقاتی را برگزار کنیم.

 

در زندان بیرجند، چهار کانون فرهنگی و هنری شامل ابوذر، مقداد، یاسر و عمار فعال است.

کد خبر 940378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha