افتتاح پروژه های گردشگری فارس در سال «جهش تولید»

معینی گفت: هفت پروژه گردشگری در سال «جهش تولید» در شهرهای شیراز، مهر، فسا و کازرون با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمشید معینی»، امروز (شنبه 31 خرداد) از افتتاح هفت پروژه گردشگری در فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: هفت پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد ریال در استان فارس افتتاح خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان فارس افزود: از این هفت پروژه یک طرح در شهرستان مهر، سه پروژه در شیراز، یک پروژه در فسا  و 2 پروژه در شهرستان کازرون اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمامی این طرح های گردشگری تا کنون به پیشرفت 100 درصدی رسیده اند که ظرفیت های اقامتی استان را افزایش خواهند داد و در رونق گردشگری در سال «جهش تولید» موثر خواهند بود.

معینی با اشاره به هفت پروژه مورد نظر اعلام کرد: یک مرکز گردشگری و تفریحی در شهرستان مهر با سرمایه گذاری 2میلیارد ریالی، یک زائرسرا و 2 سفره‌خانه سنتی در شیراز با سرمایه گذاری 26 میلیارد ریالی، یک مجتمع گردشگری عمومی و یک پارک طبیعت‌گردی و گردشگری روستایی عشایری در کارزون با سرمایه گذاری 22 میلیارد ریالی و یک ارودگاه گردشگری در فسا با سرمایه گذاری پنج میلیارد و 800 میلیون ریالی، طرح های گردشگری استان در مرحله افتتاح هستند.

کد خبر 940454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha