احیای فرهنگ جهادی بستر تقویت خدمت به مردم است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای رفع مشکلات امروز مردم، گفت: احیای فرهنگ جهادی بستر محرومیت زدایی و تقویت خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» امروز(31 خرداد) در دیدار با مسوولان شهرستان بروجرد اظهار داشت: احیای فرهنگی فرهنگ جهادی و روحیه انقلابی مهم ترین بستر محرومت زدایی و تقویت خدمت رسانی به مردم است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که باید سیاست های امام(ره) را زنده کنیم، افزود: باید به دوران اول انقلاب برگردیم و لذت خدمت را به مناطق محروم با کارهای جهادی ببریم.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید خودشان را وقف خدمت به مردم کنند، افزود: امروز باید مسئولان در راستان رفع مشکلات و دغدغه های مردم گام بردارند.

 

حجت الاسلام شاهری با اشاره به اینکه در نظام اسلامی باید مسئولان خود را خادم ملت بدانند، افزود: امام خمینی (ره) فرمود: جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، به این معنی بود که هویت و شخصیت مسئولان در خدمت مردم باشد و اسلامیت آن بر مدار دستورات اسلامی و دینی باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خدمت راسانی به مردم بستر تقویت روحیه امید در جامعه و مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و اظهار کرد: مدیران با خدمت صادقانه به مردم، امید را دلهای مردم زنده کنند و هر روز مردم را نسبت به انقلاب و حکومت اسلامی دلگرم تر کنند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاورد خون شهیدان است، افزود: امروز هم شهدا ناظر و شاهد کردار و رفتار ما هستند و ما مسئولان باید بدانیم که به عنوان خدمتگذار مردم، مسئول رسیدگی به امور مردم هستیم و  فرصتی برای  اختلاف نداریم.

 

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت وحدت و همدلی مسئولان برای رفع مسکلات مردم، افزود: نمایندگان و مدیران اجرایی و قضایی باید یک صدا شوند برای رفع مشکلات مردم و نیازهای استان تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بودجه های استانی در حد نیاز ها و مشکلات گسترده استان لرستان نیست،  خطاب به نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان استان باید با هم یک صدا شوند و همگی با هم مطالبات استان را از وزرا و رییس جمهور بخواهند.

 

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر در حوزه انتصاب مسئولان، اظهار داشت: اگر مسوولی قرار است در استان لرستان به سمتی گمارده شود، باید پایبندی او به نظام اسلامی رصد کنیم و شایستگی او را بسنجیم.

 

وی خاطرنشان کرد: استان لرستان دارای ظرفیت های خوبی برای ایجاد ثروت است و می شود با برنامه ریزی زمینه کشت ۱۰ هزار هکتار باغات انجیر را داشته باشیم و اشتغال و رونق اقتصادی ایجاد کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین با اشاره به وجود مشکلات فرهنگی، اظهار داشت: برنامه ریزی جدی برای رفع مشکلات حوزه فرهنگی ضروری است.

 

حجت الاسلام شاهرخی اظهارکرد: لرستان در مسائل فرهنگی از آمار بالای طلاق رنج می برد و باید هیات های علمی و دانشگاهها با هم فکری مشکلات فرهنگی را رفع کنند.

کد خبر 940542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha