ضرورت برنامه ریزی شورای عالی حوزه برای تقویت طلاب

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: شورای عالی حوزه علمیه زمینه تقویت بنیه علمی، اخلاقی، پژوهشی و تبلیغی طلاب را با برنامه ریزی و مدیریت فراهم سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، ظهر امروز در دومین جلسه شورای حوزه علمیه استان لرستان که در شهرستان بروجرد تشکیل شد، اظهار داشت: حوزه علمیه در ترویج و گسترش تقوا رسالت خطیری بر دوش دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اهمیت نقش حوزه و روحانیت در جامعه، ادامه داد: باید طلبه هایی قوی در این راستا پرورش داده شود.

 

وی با تأکید بر ضرورت مدیریت و برنامه ریزی شورای عالی حوزه علمیه، اذعان داشت: متصدیانی که در شورای عالی حوزه های علمیه فعالیت می کنند بتوانند با برنامه ریزی درست و اجرای درست امور آموزشی، پژوهشی، علمی و اخلاقی داشته باشند.

 

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: برای گستر تقوا ایمان در جامعه باید زمینه تربیت طلابی توانمند فراهم شود، طلبه ای که بتواند به رسالت تبلیغی خویش عمل کند.

 

وی اظهار داشت: شورای عالی حوزه های علمیه با همیاری و همفکری و استفاده از خرد جمعی اساتید ، طلاب و روحانیون باید زمینه تقویت طلبه در زمینه های مختلف علمی، اخلاقی، تربیتی، پژوهشی و تبلیغی را فراهم سازد.

کد خبر 940702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha