ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی در آینده نزدیک 

محمود رستمی پور گفت: به منظور کاهش تردد های غیرضروری مخصوصا در شرایط حال حاضر که ویروس کرونا فعال است تکریم مودیان مالیاتی از طریق تسهیل پیگیری امور مالیاتی طرح ابلاغ الکترونیک در دستور کار سازمان امورمالیاتی کشور قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «محمود رستمی پور» با اشاره به اهمیت کاهش ترددهای غیرضروری، گفت: به منظور کاهش تردد های غیرضروری مخصوصا در شرایط حال حاضر که ویروس کرونا فعال است تکریم مودیان مالیاتی از طریق تسهیل پیگیری امور مالیاتی طرح ابلاغ الکترونیک در دستور کار سازمان امورمالیاتی کشور قرار گرفته است.

مدیر امور مالیاتی جیرفت افزود: این طرح با استناد به قانون مالیات های مستقیم و سایر قوانین موضوعی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص نحوه درخواست ابلاغ الکترونیک، اظهار کرد: مودیان برای ارائه درخواست ابلاغ الکترونیک به سامانه عملیات الکترونیکی مالیاتی به آدرس tax.gov.ir مراجعه کنند.

رستمی پور بیان کرد: همچنین مودیان برای انجام این کار باید نام کاربری و کلمه عبوری که در زمان پیش ثبت نام کد اقتصادی دریافت کرده اند را به همراه داشته باشند.

مدیر امور مالیاتی جیرفت اضافه کرد: پس از فعال شدن خدمت ابلاغ الکترونیک، کلیه اوراق مالیاتی در آینده نزدیک به صورت خود کار بر روی حساب کاربری مودیان بارگذاری می شود.

وی با اشاره به چگونگی نحوه دریافت اوراق، خاطرنشان کرد: پس از بارگذاری اوراق پیامکی حاوی اطلاع مودی در خصوص بارگذاری اوراق ارسال می شود و مودی می تواند بعد از دریافت پیامک و پس از ورود به حساب کاربری خود به آدرس accounts.tax.gov.ir اوراق مالیاتی خود را مشاهده کرده و تاریخ مشاهده نیز به عنوان تاریخ ابلاغ برگ در سامانه ثبت می شود.

کد خبر 940715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha