دومین فراخوان دوره‌های مجازی کوتاه‌مدت معارف اسلامی ویژه بانوان

الیاسی با اشاره به دومین فراخوان دوره‌های مجازی کوتاه‌مدت معارف اسلامی ویژه بانوان، گفت: در این فراخوان، ۱۰ دوره کوتاه مدت معارفی و مهارتی ارائه شده که هر دوره در صورت به حد نصاب رسیدن تشکیل می‌شود.

«فهیمه الیاسی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های کوتاه مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت مجازی، عنوان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا، نخستین فراخوان دوره‌های مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه اعلام شد که بیش از 200 نفر در این دوره ها ثبت نام کردند.

 

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: با توجه به محدودیت ظرفیت این دوره‌ها، 90 نفر از بانوان علاقه مند پذیرفته شدند و در سه دوره مجازی «احکام مختص بانوان»، «آرامش در زندگی از منظر قرآن» و «والدگری مثبت» شرکت کردند.

 

الیاسی از دومین فراخوان دوره‌های مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه اشاره کرد و گفت: در این فراخوان، 10 دوره کوتاه مدت معارفی و مهارتی از جمله «تربیت جنسی کودک با رویکرد اسلامی»، «والدگری مثبت»، «مهارت های زندگی و راه های رسیدن به رضایت درونی»، «احکام مختص بانوان»، «سواد رسانه»، مهدویت»، «آشنایی با صحیفه سجادیه»، «شرح خطبه متقین نهج البلاغه»، «شرح مناجات خمسه عشر امام سجاد علیه‌السلام» و «عقاید نوجوان» ارائه شده که در صورت به حد نصاب رسیدن هر دوره، برگزار خواهد شد.

 

وی، مهلت ثبت نام در این دوره ها را تا 15 تیر اعلام کرد و ادادمه داد: علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام در این دوره‌ها به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کنند.

 

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: اولویت با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کنند و پس از تکمیل ثبت نام، کد پیگیری را دریافت می‌کنند.

 

الیاسی تصریح کرد: بانوان علاقه‌مند به علوم و معارف اسلامی پس از شرکت در این دوره های کاربردی، متقاضی تحصیل بلندمدت در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌شوند.

 

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 02532112330 تماس بگیرند.

کد خبر 940758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha